J.D. schreef:Nahja ga ik net stofzuigen, begint Lucas toch te huilen! Nog nooit meegemaakt!!!! Vanavond maar zuigen als papa er is.
Hahaha, dat had Noor laatst ook zomaar in eens. Heel raar. Een paar dagen later ging het wel weer goed, gelukkig!
Pumi, gefeliciteerd!! Heel veel succes ook met de kat. Een kat die niet eet, is niet goed... hopelijk knapt het diertje snel weer op met hulp van de dierenarts.
Lex, leuke foto's, fijn dat je toch nog even op het feest bent geweest.
Beer, ook ik heb af en toe wel wat gelezen op hyves. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal hoe het nou allemaal is geweest de afgelopen tijd.
JD, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad en super dat er niet 1, maar alweer 2 tandjes zijn bijgekomen.
H83, wat een goede nacht van Nadé!!
Juff, jammer dat je een overbodige gevoel hebt. Stagiaires zijn best fijn, zolang je zelf maar niet uit je neus hoeft te eten. 😉
Straks hebben Noor en ik even lekker gefietst, zonnehoedje op en lekker er op uit. Vaste prik om even bij de dierenweides af te stappen. Vooral wanneer ik de kippen na doe, ligt ze helemaal in een deuk. Zal wel nergens naar klinken, hahaha...
Nu ligt ze heerlijk op bed. Heb ik even tijd om de hond eruit te doen en wat konijnenhokken schoon te maken. Gaat toch allemaal net iets makkelijker wanneer ze slaapt.
Fijne dag meiden....