Zo, we hebben weer internet via de laptop. Ik vind lezen via mijn telefoon nog wel te doen, maar elke keer reageren, doe mij maar de laptop… Dus ga maar eens beginnen met reageren van een aantal pagina’s terug 😉
Sannie, wat doet Liz het super, en heel veel zonneschijn gewenst de komende moeilijke data die in het vooruitzicht liggen.
EsRe, wat jammer dat jullie huis 2 weken later wordt opgeleverd.
Lex, wat fijn dat de onthaalmoeder (en haar dochter) zulke fijne mensen zijn om Billie bij achter te laten. Wat een super schattige foto!!! Dat mutsje, super!
Mamafiets & Buggydrager, ik heb beiden niet. Ik heb een omafiets met zitje voorop en dat gaat prima. Ik ga denk ik nog wel op zoek naar een buggydrager, al neem ik nu nog maar vaak de buikdrager mee. En als ik echt ga winkelen, dan ga ik lopend (goed voor de beweging denk ik dan maar)
Karin, jeetje, heb je van die angstaanvallen waarvan iedereen roept, doe er wat aan, worden jullie aangereden. Wat fijn dat het goed gaat met de kids. Maar wat kl*te voor jullie, al die knuezingen, auwwww! Hopelijk helpen de medicijnen. Ik zou wel naar de begrafenis gaan. Dat is toch echt wel een andere bezigheid/belasting dan werken.
Wel fijn dat je een goede psychologe hebt. Dan komt het vast goed (zonder medicijnen!)
H83, wat fijn dat je man zo achter je staat in de kwestie van je familie, maar poeh, wat zal het je een energie kosten, dit soort “gezeur”.
En, helpen de medicijnen tegen de reflux, wat zou het fijn zijn, als dat “de oplossing” gaat zijn voor het hoesten en spugen. Wat een fijne ha.
Hoe gaat het met de tandjes?
Miek, gaat het fietsen al beter? En is het gillen weer voorbij? Ik hoop het. Hoe was je vakantie, ondanks het weer?
Rian, wat een super mooie foto van je gezinnetje!!!
En wat fijn dat je het toch bij het verkeerde eind had. Wat kan je jezelf dan toch gek maken (vooral ’s nachts) Heerlijk dat het is opgelost
JD, lekker “vaak” jarig geweest dus. Nogmaals gefeliciteerd. Wel vermoeiend hoor, (schoon)familie die vinden dat zij kunnen bepalen wat de kleine man mag eten. Hier geef ik Gijs zelf bijna alles, maar mijn sm kan het geven op het moment dat iets nog maar net “aangebroken” is. Zoals een likje van haar magnum, terwijl ze er net zelf een hapje van had gehad, en dan raar opkijken dat Gijs helemaal uit zijn dak gaat als hij daarna niks meer mag, terwijl ze nog een hele magnum op moet eten voor zijn neus… Ach ja… Soms… Wat grappig dat Lucas net zo groot is, maar een kilo zwaarder. Wat een goede bv heb je toch!
Hoe gaat het met je schildklier? Hebt de natuurgenezer? Is de massage gelukt? 😉
Jolanda, jouw man zit zeker in het onderwijs? En ja, ze blijven veranderen, het liefst als je net lijkt door te hebben wat hun ritme is. Hoe was je dagje me-time? Zeker verdiend hoor. Hier gaat de kleine man elke week naar het kdv, ook nu ik vakanbtie heb. Voor hem, voor het ritme, voor mij voor een dagje me-time, in welke vorm dan ook 😉
Pumi, Gijs is sinds vanmorgen ook aan de gewone melk. Hij wilde ook echt geen oplos meer, 3 keer per dag 3 slokken. Vond ik een beetje jammer van het geld. Vanmorgen netjes een fles van 150 ml op.
E82, ook een atletisch mannetje dus jullie jasper. Gijs is langer dan gemiddeld, en op gemiddeld gewicht. Maar krijgt echt de hele dag door te eten :oops: Fijn dat de dakkapel erop zit.
Tijgertje, een echte carnivoor dus, hahahaha.
BB¸ hoera, vakantie!!! Geniet ervan en wat stoer, een zwaaiende Hannah, Jaloers!
Nadia, over anderhalve maand hebben jullie ook vakantie!
Kapster, wat fijn dat het goed gaat met de kleine man. En dat het weer beter gaat nu zijn tandjes door zijn.
Juff, wat goed dat je met terugwerkende kracht misschien geld terug krijgt!
Zo, ik geloof dat ik weer aardig bij ben, voor wie zich vergeten voelt, sorry! (dat koste best wat tijd :lol:)
Wij mogen ook echt aan de traphekjes, ik kan de kleine man sowieso niet meer uit het oog verliezen, want hij gaat overal aan staan (en dus ook aan de eettafelstoelen die kunnen schuiven, aan de kinderstoel die schuift, aan de boekenkast en vindt dan dat ik het niet goed heb gesorteerd, dus dan ligt alles weer op de grond) Gaat over van de salontafel naar de bank en wil nog maar kort “spelen” in de box, want daar is niks te beleven. Gelukkig moet ik altijd al de deur achter me dichtdoen vanwege de kat, maar hij zat laatst ook zo midden op de trap, toen vriendlief hem liet zien dat ik aan het zuigen was op de trap.
Verder doet hij het super, gaat vrij goed slapen, eet nog steeds alles, is een enorm mama’s kindje en begint al te lopen aan mijn handen.
Vanmorgen naar het kdv gebracht, huilen, huilen. Zijn vaste leidster was er nog niet. Ik was helemaal verbaasd. Hem toch maar achter gelaten, maar poeh, dat doet hij anders nooit 😂
Hij heeft nu trouwens 2 tandjes, die erg scheef lijken te staan, dadelijk moet hij een babybeugel 😉
O, en de condooms waren “kwijt” na de verhuizing… En niet meer “gevonden/gekocht”. Dus ik sluit me aan bij Lex… We gaan voor een brusje :oops: Vind het toch wel weer heel spannend!!!