anne-87 schreef:Hallo dames, Bedankt voor de succes wensen 😊
Vandaag mijn eerste echo gehad. Ik kon de gyn vertellen dat we zwanger zijn :). Ze zei gelijk al, dan gaan we zo gelijk even kijken. Ze zei wel dat het heel pril was en de kans erg groot zou zijn dat er nog niks te zien was. Doormiddel van een inwendige echo ging ze kijken en al gelijk zagen we een zwart rondje 😊 . Ze wees zelf ook idd het zwarte rondje aan 😊 . Ze vertelde daarna dat we over 3 weken terug mogen komen voor nog een echo 😊 , dan zal ook het hartje kloppen want dan ben ik 8 weken zwanger. 26 april zijn we weer aan de beurt 😊 we hadden 29 april de aspraak bij de vk staan, maar die heb ik nu dus 2 weken later verzet naar 10 mei , dan zijn we 10 weken zwanger. Ik dacht dan hoef die ook niet meer met 8 weken want dan heb ik er al 1 die week en dan kunnen we beter gewoon 10 weken doen zodat we dan 2 weekjes later ons kindje weer zien 😊 . We blijven duimmen dat alles goed blijft gaan , wel ben ik zo onzeker. En maak ik mezelf ook gek over kwaaltjes wat ik wel/niet voel. Ik voel momenteel eigenlijk niet heel veel bijzonders behalve zeurderig gevoel en dat ik heel moe ben. Ook ben ik aan me borsten gewend geraakt. Ik wordt er wel heel onzeker van allemaal. Ik ga ook proberen om er even niet zo heel veel mee bezig te zijn.
Ik heb hier een foto 😊 ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen :[ATTACH=CONFIG]1700[/ATTACH]
liefs anne
@ blondy : Wat leuk keulen 😊 jammer dat het kwa geluid wat tegen viel.
@ felix : van harte gefeliciteerd 😃
@ de rest : ik heb idd ook nog wat last van dat zeurderige gevoel in me buik. Ik heb gehoord dat het kan komen door dat je baarmoeder oprekt. Daar gaan we gewoon vanuit met zijn alle 😊