wauw sylvestertje! Wat goed zeg! En wat snel! Heb je wel een 'normale' ronde gehad tussen je mk en nu? Wauw meid ben echt zo blij voor je!
luna, zo'n pomp lijkt me ook wel wat! Goeie tip. Ruggenprik wil ik niet, lijkt me zo eng! Ben een beetje een bangepoepert voor naalden. Infuus heb ik wel eens gehad dus dat durf ik denk ik nog wel een keer. Ik ben ook niet perse tegen pijnbestrijding. Weet niet of ik het ga doen/nodig heb. Zie ik dan wel weer!
Bella, ik doe volgens mij precies hetzelfde. Lekker een pufclub voor de gezelligheid, vriend moet van mij 1x mee. Ik wil daar echt niet als enige zitten zonder vent hoor. Ook voorlichting in ziekenhuis en ik ga nog naar een borstvoedingvoorlichting.
Ik kan inderdaad niet genieten door de angst. Maar ik denk dat het ook een stukje hormoonwerking is. Want normaal ben ik niet zo mutserig maar toen ik voor mijn blinde darm in het ziekenhuis lag heb ik heel erg last gehad van die hormonen en was ik ook zo. Ik ging iedere dag wel 4x dood ofzo haha. Dus denk dat het ook wel bij mijn hormoonhuishouding hoort. Heb vriend al de opdracht gegeven me goed in de gaten te houden dat het niet de verkeerde kant opgaat maar tot nu toe heb ik dat idee nog niet. Kan nog wel genieten!
slotjeOud lidBerichten: 5.837Lid sinds: 6 februari 2010