Badeendje, wat onzettend heftig, dat verwacht je toch niet meer als een week geleden alles nog goed was! Ik vind het echt heel moeilijk voor jullie, wat goed dat je het er zo uitgegooid hebt samen met je vriend. Sterkte met het verwerken meid...
Tess, had al op hyves gereageerd maar nu ook nog gegoogled zoals jij gedaan hebt. Klinkt idd heftig en toch lees je ook goede verhalen. Ik hoop dat het bij jullie ook goed mag zijn!! Als ze het hartje gewoon hadden horen kloppen had je dit nu nog niet geweten... hoe raar kan het lopen 😖
Tanja, fijn dat je een goede echo hebt gehad! En dat je zo vaak mag, heerlijk!
Wij mogen dinsdag het hartje voor het eerst horen kloppen, heb er wel zin in maar vind het ook superspannend. Kreeg vandaag de vraag of ik zeker weet dat het geen tweeling is omdat mijn buik zo enorm dik is... Tja, dat vroeg ik mijzelf ook al af omdat mijn man en ik het beide op dezelfde dag dachten ivm mijn dikke buik. Maar de 1e echo toen zagen ze geen 2e op en ook op de termijnecho heeft ze gekeken of er geen tweede was en zag ze ook niets... Toch zou het mij gek genoeg niet verbazen als we dinsdag opeens een extra hartje horen kloppen. Al zou het wel sterk zijn gezien de echo's. En bovendien heb ik foto's erbij gezocht van vorige zwangerschap. De eerste foto was met 15 weken maar die was ook al fors... bij een tweede is het altijd groter zeggen ze, dus dan klopt het wel denk ik.
LaBella, fijn dat je zo'n gastgezin gevonden hebt! Het is (en blijft) ook wel dubbel voelen om je kind weg te brengen om zelf te werken. Had er in het begin ook zo vreselijk veel moeite mee, ook al ging Jesse toen naar de oma's (sinds januari ook naar gastgezin, oma's wonen toch te ver). En nog vind ik het lastig, vooral als hij niet fit is.
En nu huilt hij dus niet meer als ik hem wegbreng... ik vond dat huilen vreselijk, alsof er een mes in je hart gestoken wordt! Maar het niet huilen is weer anders gek, dan wil je opeens dat hij wel laat zien dat hij liever bij jou is dan daar 😃 MAar dat zie je dan aan zijn hele enthousiaste reactie ah eind van de dag wel weer, ik ben ook wel blij dat hij gewoon lekker geniet van het spelen daar. Ach ja, die tegenstrijdige gevoelens (en oh, vooral dat loslaten 😞 ;)) dat zal nooit meer verdwijnen denk ik!
Wat de rest geschreven heeft weet ik niet meer :oops: sorry!!
Hier nog steeds niet fit, nu al bijna 3 weken verkouden en gaat echt in mijn holte zitten. Krijg je zo'n naar pijnlijk en jeukend drukgevoel op je tandvlees, achter je oog en kiespijn aan één kant. Als ik dan loop voel je gewoon dat er iets in die bijholte zit wat heen en weer beweegt en dan dus wel/niet drukt op je kaak. Als het maar geen bijholteontsteking wordt, dat heb ik wel eens gehad maar pfff wat is dat naar! Maar goed, flink zoutoplossing sprayen dus (wel weer een geklaag zo, heb ff een pieperig dagje vandaag geloof ik)