@ Badeendje; jeetje, wat schrik ik van jouw nieuws, als ik vandaag de hele week bij lees! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Hopelijk heb je fijne mensen om je op te vangen en ik wil je heel veel sterkte wensen! X
@ Lisi en La Bella; haha ik zou bijna tekenen voor zo'n schoonmoeder als die van jullie... Al klinkt het als de hel hoor, daar niet van! Helaas kan het altijd erger... Ik heb een paar weken geleden op het punt gestaan om Jeugdzorg te bellen voor het broertje van mijn vriend, die al enige nog thuis woont en buiten gesloten was, omdat moeders vond dat het stom was dat hij op de vmbo zit en niet op het vwo (als de rest van de kids gedaan hebben). Ze hadden gewoon een jongetje van 12 jaar buiten gesloten! Ik was furieus! Hij heeft hier geslapen en mijn vriend is daar heen gegaan... Ze waren gewoon rustig aan het kaarten, terwijl hun kind al meer dan 6 uu weg was... Ik was zo aan het huilen! Vriend heeft gezegd dat we volgende keer Jeugdzorg zouden bellen en dat vonden ze goed. Contact is er sinds dit voorval eigenlijk niet meer. Vriend ging er voorheen nog wel eens langs, is ben na jaren soebatten (ik was een hoer, ik was te oud, ik was te onvolwassen, ik hield vriendlief van zijn studie, ik was maar een scharrel werd verteld op de begrafenis van zijn opa, terwijl we al jaren samen waren, vader vroeg of we wel goed nagedacht hadden over dit kind toen we zwanger bleken, terwijl hij weet van de hele geschiedenis van miskramen...). Pff ik kan er inmiddels na al die jaren en boek over schrijven! En ik was er zo klaar mee, elke keer had ik buikpijn als ik ze moest zien, elke keer verzonnen ze weer wat om mij helemaal over de zeik te krijgen... Ik ben er mee gestopt! En dat bevalt me uitstekend! Naast dat het voor vriendlief helemaal niet leuk is, het zijn toch zijn ouders en die mensen zijn echt heel gek! Ergens zou je er bijna medelijden mee krijgen, maar dat station is voor mij allang gepasseerd! Pff, oke nou moet ik op houden haha, word alweer boos als ik aan alle voorvallen denk 😛
Oke, ik moet er nu vandoor, sorry voor het ego bericht, maar ik ben blij, na een super leuke vakantie, weer terug te zijn bij jullie! Heb jullie best gemist! Ik ben er vandaag of morgen weer hoor!
Liefs Ingel