even een kort berichtje van deze kant. Helaas nog steeds niet fit, ontsteking wel weer weg gelukkig, alleen nog steeds drukkend gevoel in hoofd met soms hoofdpijn als ik de neusspray vergeten ben. Mocht van de ha gelukkig wel de normale neusspray, want zoutoplossing doet niet zoveel. MAar ben echt bekaf, de hele combi van zwangerschap, sinds nov.2009 hoogstens 5 nachten doorgeslapen hebben, bv, stress op het werk doet mijn weerstand geen goed. Dus huishouden is momenteel echt een grote ramp, afgelopen week heb ik igg mijn taken niet echt gedaan 😞 Maar komt wel weer!
vandaag naar vk geweest. Hartje gehoord, klopte mooi stevig! Maar wel langzaam, volgens mij klonk die van Jesse sneller. Maar misschien lag hij te pitten, want vanmiddag voelde ik tijdens het eten en later tijdens mijn middagdutje heel duidelijk plopjes!! Mijn baarmoeder zat ook iets hoger dan ik dacht, dus toch niet helemaal goed gevoeld :D. Maar wat een heerlijk gevoel is het weer, ik weet nog dat ik bij Jesse echt wel een tijd dat voelde voordat ik geloofde dat dat nu de baby was. Het lijkt nml. ook wel een beetje op hoe een spiertrekking voelt, of een borreltje in je darmen.
Maar verder alles ok, dus wel fijn. Jesse was ook mee, vond het wel interessant allemaal :). VK adviseerde om te overwegen of ik een paar weken 2 uur per dag minder kon gaan werken zodat ik dan ook kan slapen (ik slaap op mijn vrije dagen 2 tot 3 uur afhankelijk van wat Jesse doet). ZOdat ik dan misschien net dat extra krijg zodat mijn weerstand weer opknapt en ik energie krijg. Klinkt aanlokkelijk, maar moet er maar eens goed over denken, want het is ook wel erg druk op werk momenteel. Dus moet wel kunnen anders heb ik alleen maar meer stress.
Ingel, die slijmprop herken je wel als je hem ziet... Dat is best groot en kartelig en wat rozig gekleurd of met beetje bloed. Als je die ziet weet je gewoon zeker dat het de slijmprop is, dat had ik toen iig wel, al had ik toen dus tot die tijd ook geen idee. Maar dat slijm kan wel veel meer worden hoor, op het einde van de zwangerschap was het bij mij echt veel, en ik had geen last van witte vloed ofzo. Maar ja hoort erbij... net als die stomme haartjes :). Ik heb er soms 1 of 2 bij één tepel, die trek er altijd uit. Verder komen er nu weer donshaartjes op de rest van de borst en op mijn buik.
Wat grappig is, is dat Jesse een bruine streep op zijn buik heeft, van zijn navel naar zijn plassertje... zou dat nou van mijn hormonen komen?? Misschien had hij het altijd wel hoor, zie ik het nu pas 😉
Nou, ik ga ff iets doen, voordat je het weet moet het eten weer op staan.