linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
Nou de 2de nacht zonder melatonine en heb heerlijk geslapen( heb het maar een week of 3 geslikt) dus kan wel z
linnie schreef:Nou de 2de nacht zonder melatonine en heb heerlijk geslapen( heb het maar een week of 3 geslikt) dus kan wel z
mooncat schreef:Dat betekend dat je lichaam het zelf weer voldoende aanmaakt, ik adviseer melatonine ook altijd maar tijdelijk. Alleen om ff je lichaam weer te rebooten, want uiteindelijk moet het weer zelf aanmaken.
Lola01 schreef:Goedemiddag!
Faithe, ahhh wat een popje hoop ook dat ze gauw naar huis mag (weet niet wat ze heeft, zit nog niet zolang op het forum).
Haha grappig van je hondje, mijn hondje doet dat ook elke x.
GND, vervelend, kun je niet voor de zekerheid ff bellen?
Faithe schreef:Ze heeft anusatresie maar in erge vorm.
Ze word deze maand 6 maanden en is al ondertussen 6x zware operaties moeten ondergaan.
Nu moet ze aansterken voor een open hart operatie.
http://www.anusatresie.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=56
Lola01 schreef:Faith, is goed hoor 😊
MeisjeP, nee hoop ik ook niet. Maar ja je hebt het niet voor het zeggen he helaas.
Ik zie ineens links bij mijn naam staan ,baby, hoe krijg ik dit weg haha
girlnextdoor1987 schreef:haha babytje 😉
meisje.. jij krijgt wel snel een hogere dosis dan? mijn vriendin kreeg geen hogere dosis moest elke x een half jaar wachten.. maar die is nu ook zwanger dus komt goed!
maal schreef:Neeej ongi van june nix dr van kssssssssssttt! Wegwezen, of moet ik je wegslappen chhhhhhhhhhh ( me katten blaas) ophoepelen slap slap!!!!
linnie schreef:nog 965 berichten :D