Gelukkig!!! Spannend hoor vanavond weet je waarschijnlijk wat het word leuk!!!
Ik moet er snachts ook uit om te plassen( altijd al gehad)
linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
girlnextdoor1987 schreef:haha vicky... kan me dat wel voorstellen.. heerlijk in bed!! 😉
maal spannend hoor.. maar pin jezelf er niet te veel in vast! zus van mijn vcollega had een echo gehad met 20 weken werd een meisje.. helemaal meisjes kamer enzo.. daarna nog een keer gezien weer meisje..
35 weken zegt da echovroutje jullie krijgen een heel knap kereltje! uhh grapje zeker.. nee.. dus toen alles al roze was kregen ze toch een jongen! die baalde! en nu hebben ze 3 jongens 😊 haha
dus....
linnie.. ik had dat dus precies hetzelfde!! 😃 vanaf mn ei beetje zeurderige buikpijn.. ook geen zin meer in sex enzo.. en toen was het raak~! dus wie weet!! :D
linnie schreef:ik heb mijn nod de 28ste
Faithe schreef::D Leuk 😃 Ongeveer samen!
mooncat schreef:Hahahaha linnie mijne ook alleen dan vanaf 1 juni
mooncat schreef:Ben benieuwd naar maal
maal schreef:Ja op dit moment staat de naam vast, mja je hoort welis dat vrouwen tijdens de zwangerschap opeens "voelen" dat de naam niet klopt...
Maar voor nu word het Layla Isabella Lily.
Lola01 schreef:Maal, gefeliciteerd een meisje wat leuk! En wat een mooie naam !
Linnie, ook goed nieuws lees ik. Leuk dat je mannetje een andere baan heeft in de branche waar hij in wil werken, en ook nog 6% meer!
maal schreef:Ja op dit moment staat de naam vast, mja je hoort welis dat vrouwen tijdens de zwangerschap opeens "voelen" dat de naam niet klopt...
Maar voor nu word het Layla Isabella Lily.
Mowzy schreef:Ik had nog een verhaal gelezen in de VivaMama over een vrouw die zwanger was maar waar het allemaal niet zo lekker mee ging. Nu bleek dat ze zwanger was van een tweeling maar dat 1 vruchtje in de eileider aan het groeien was, deze was bijna gesprongen 😞 Ze hebben haar met spoed opgenomen en haar eileider met vruchtje verwijderd. Gelukkig is ze inmiddels moeder van een heel gezond meisje.
Zat echt met tranen in mn ogen toen ik het las.
maal schreef:het is de foto waar meisje op staat, het zit in die zwarte vlek, ong onder de woorden 16 weken, zijn wel 3 hele kleine witte streepjes hoor ;)
Sunshine8 schreef:AAARGG!!!! (sorry, moet even mij frustraties kwijt!)
ALLES gaat fout vandaag!
Eerst laat ik t kastje van de deurbel vallen: kapot. En ik verwachtte vandaag mn Hawaii-pakket dus ik MOET een bel hebben. Snel naar de winkel. Nieuwe bel gekocht. Laat ik die ook vallen!:evil: maar hij deed t gelukkig nog, lag alleen uit elkaar. Nou, helemaal zelf de nieuwe bel op de deur gehangen en t kastje in de gang. wachten op t pakketje...dan maar nagels lakken...kiept me mn potje nagelak om! Grrrrr....
Alle nagels gelakt, blijf ik n watje hangen!!! Ik pissig, maar weer alles eraf gehaald. Nog steeds geen pakketjes.... Wachten en wachten en wachten....hond moet wandelen.... ik met een stok gooien, pak die stok vast: zit er vogelpoep aan!! IEHHGG!!!:shock: Ik weer naar huis en wat zit er in de brievenbus: u was niet thuis toen wij het pakket wilde bezorgen, bel bninnen 5 dagen naar 06 blablabla.... AAAAAAAAARRRRGGGGGHHHH!!!!! Wilde ze morgen komen, niemand thuis, overmorgen, ga ik naar de Efteling....ik zeg, doe maar vrijdag, dan is mn vriend thuis! owee als ze het wagen om dan precies te komen als hij wandelen is met de hond! 😈
sorry......moest effe stoom afblazen
maal schreef:aaaah faithe wat vervelend dat je niet lekker vrij hebt!!! uhm uhl je schoonzusje..why????? en waha je vriend (sorry maar zoooo herkenbaar, mannen kunnen nix wahaha)
sereentje ik zou ook doorgaan, paar in mijn uitgerekend topic zijn ook ontslagen en vragen nu een uitkering aan terwijl ze solliciteren worden ze aangenomen mooi zo niet hebben ze xtra lang verlof..... voor het zelfde geld duurt het zwanger worden nog ff dus heb je alle tijd om iets nieuws te zoeken, maar tis wel klote heel veel succes!!!
sunshine needs some sunshine!!!!!!!!!
linnie schreef:oja heb een beetje een drukkend en opgezet gevoel in mijn onderbuik