linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
heb je wat speciaals gedaan?
sereentje83 schreef:volgens mij is er nog nooit bloeddruk bij me getest 😛 hoe kan er zo'n verschil ineens zijn?
slotje schreef:JAAA!!! Gisteravond getest! Licht streepje. Vanmorgen getest, licht steepje. Vanmorgen snel digi gekocht! Die stiekem voor schooltijd gedaan en ZWANGER 1-2WEKEN!!!
Ik ben eindelijk een keer bevrucht!!
BEN ZO BLIJ BEN ZO BLIJ BEN ZO BLIJ!!!
Ik had al zo'n raar gevoel deze week. Ik test nooit eerst dan mijn nod. Maar gisteravond moest ik gewoon testen. Een soort oerdrang!
Maar ja nu met deze wetenschap komt gelijk een ander soort spanning. Maar ja ik ga gewoon heel veel vertrouwen hebben! En heel erg voor mezelf duimen en voor jullie!
meisjeP schreef:maar Babii hoe staat het bij jullie?
slotje schreef:JAAA!!! Gisteravond getest! Licht streepje. Vanmorgen getest, licht steepje. Vanmorgen snel digi gekocht! Die stiekem voor schooltijd gedaan en ZWANGER 1-2WEKEN!!!
Ik ben eindelijk een keer bevrucht!!
BEN ZO BLIJ BEN ZO BLIJ BEN ZO BLIJ!!!
Ik had al zo'n raar gevoel deze week. Ik test nooit eerst dan mijn nod. Maar gisteravond moest ik gewoon testen. Een soort oerdrang!
Maar ja nu met deze wetenschap komt gelijk een ander soort spanning. Maar ja ik ga gewoon heel veel vertrouwen hebben! En heel erg voor mezelf duimen en voor jullie!
linnie schreef:jaaaa deel 7!!!!!!! nu nog de tijd goed zetten hahahaha
mamabrinky schreef:@ nikita
ik las dat je een tijdelijke break heb vanwege het verbouwen... aan welke vorm anticonceptie zit jij nu want ik ga namelijk ook een break nemen vanwege een verbouwing en loop erg te twijfelen 😞
sorry voor me emo berichtje