MajaOud lidBerichten: 1.513Lid sinds: 2 maart 2011
Oeps, meisjeP.... ik zei: Linnie, maar die taartjes waren van jou... sorry.... dussuh ziet er lekker uit, meisjep
Nikita schreef:Nou denk niet dat ik te vroeg of ie niet geconcentreerd genoeg was hoor. Hij was flink donker en rook sterk, net als ochtendurine zeg maar. Wacht maar gewoon af. Hoop alleen niet dat mijn ongi te lang wegblijft, vind het niks dat mijn rondes steeds zo lang zijn.
Sunshine8 schreef:settings-> opties wijzigen-> Tijd en datum-> automatisch tijd overnemen->wijziging opslaan.
Zo heb ik t net gedaan en nu klopt ie wel.
girlnextdoor1987 schreef:waar moet die gekke tijdzone op staan..
wordt hier echt agresief van!!:(
maal schreef:Faithe meestal ong n week na je ongi beginnen te testen, zorg iig dat het testen een groot midden van je cyclus pakt, dus heb je n cyclus van 4wkn dan tst je eerste week nie dan 2wkn wel en dan n week nie!
trust schreef:nou ze hebben om 18.15 nog gebeld. Uit de kweek kwam een bacteriele infectie en de uitslag van het uitstrijkje is dat ik in pap 2 zit. Dat betekend dat er afwijkende cellen gevonden zijn. Nu moet ik over een half jaar weer een uitstrijkje laten afnemen om te zien of het zich verder ontwikkeld heeft of niet. Voor de infectie krijg ik antibiotica. Ik weet even niet goed hoe ik me nu moet voelen. Heb nog gegevraagd of dit gevolgen kan hebben op mijn ei en hopelijk bevruchting maar hun zeiden van niet. Maar volgens mij was het een assistent dus weet niet goed of ik daar vanuit kan gaan. pfff wat een dag. Heb ik eindelijk een keer mijn ei gevonden en ben ik bang dat het nu verkeerde invloed heeft ook ivm die antibiotica. Moet het even laten bezinken
Mowzy schreef:Jeetje Faithe en Trust,
'tis niet niks hoor! Het gebeurd inderdaad in jouw lijf en dat komt hard aan lijkt me.
Ik voelde ooit een bobbeltje in mn borst, laten voelen door de dokter.. Zij vertelde dat het mee kon bewegen dus het waarschijnlijk een cyste was.
Voordat ik bij de dokter geweest was sliep ik heel slecht en was ik er continu mee bezig.. Ik denk dat het bij jullie ook zo voelde maar dan nog heftiger omdat het dan bevestigd is dat er iets mis is.
Gelukkig hebben ze het weg kunnen halen Faithe.. Ik ben benieuwd Trust, endometriose is toch iets van vleesbomen ofzo?
Vriendje stelde net voor om morgen lekker uit eten te gaan. Ook heb ik net een Landall huisje geboekt voor 3 nachten in Noord Brabant.. Lekker even een dagje Efteling en langs vrienden, heb er zin in!
Ik ga nu lekker mn bedje in en ga morgen met frisse tegenzin aan het werk 😉
Tot morgen!
trust schreef:@faithe: Bedankt voor de link, ga dit zeker lezen. Ja ik ben ook een beetje van slag omdat het allemaal tegelijkertijd komt. Krijg voor die infectie antibiotica en weet niet wat dit voor invloed heeft op een mogelijke bevruchting. Ik heb nm afgelopen weekend mijn ei gehad en heb nu 2 dagen last van steekjes en ongi gevoel.
Ik ben bij de gyn geweest voor onderzoek omdat ik erg veel last heb van steken in mijn buik ed en heb toen ook om een uitstrijkje en kweek gevraagd. Ze hebben onderzoeken gedaan en mijn klachten komen waarschijnlijk van endometriose vandaan, maar hiervoor krijg ik nog een kijkoperatie. Dus het is pure toeval dat dit uit de kweek komt want dit veroorzaakt niet mijn klachten zei ze aan de tel. Al heb ik hier toch ook nog wel mijn twijfels bij. Maar ben nu dus een beetje uit het veld geslagen. En 2 is nog onschuldig, maar het voelt gewoon erg raar en akelig ook ivm mijn klachten en die infectie.
linnie schreef:Waar kan ik dat halen?
mooncat schreef:Ik weet niet of de kv dit heeft linnie kom daar zelf nie zoveel omdat dat tegen m'n prinsipes is hahaha maar je kunt het ff proberen het heet floradix(niet floravital) en zit in een rode door en bevat veel ijzer
Faithe schreef:28 maart ongesteld geworden -> 4april beginnen met testen? tot 18 april?
linnie schreef:hehe eindellijk 125 om 67 hartslag 90 dus dat is netjes toch? (ben momenteel ook niet duizelig)