Sabrina1984Oud lidBerichten: 1.547Lid sinds: 24 juli 2009
Zeker weten! Komt helemaal goed!!
slotje schreef:Sabrina, gaat wel lekker hoor! Wat milde klachtjes, de ene dag wat meer last van de een dan van de ander. Gister erg misselijk, vandaag helemaal niet. Vandaag een zeurderig gevoel in mijn buik. Vrijdag de echo! SPANNEND! Maar ja blijf onzeker. Geloof al bijna niet dat ik al zo lang zwanger ben haha. Maar ja vrijdag weten we of alles goed gaat. Daarna gaan we het vertellen aan de ouders!
Klopt ook dat ik hier niet vaak meer ben. Te druk 😊 En bijna geen 'oudjes' meer. Maar vandaag een lekkere rustige dag! Ik lees nog wel regelmatig hoor! Scan even op belangrijk nieuws 😃
Hoe gaat het met jou? Balen dat je een paar dagen terug bent gezet maar ja dat maakt uiteindelijk niet zoveel uit. Ga er ook vanuit dat ik een paar dagen teruggezet ga worden vrijdag. We zien het wel!
linnie schreef:ik weet niet meer wat ik moet denken.....denk maar gewoon dat ik ongi word, kan het alleen maar meevallen:D
Nien schreef:baal er ook hartstikke van linnie
ook gewoon het idee dat ik 2 weken geleden al alles had kunnen regelen.
hoe gaat het nu met jou??
maal schreef:Me zus dr zoontje heet hamza, n helper van mohammed de profeet ofzo, vin t n stomme naam Mja zolang zij dr blij mee is.....
Sabrien die kleine zijn eigenwijs he ben benieuwd wanneer jouwe komt... Mijnes zat voor op haar groeitijd bij 15+5 zat zij al op 16+3 wkn, dus ze groeit goed... Morgen weer vk afspraak.. Ben benieuwd.. En t moet nu de 16e zijn dan heb ik me 20wkn echo cant wait !!!!!!!!!!!
Maja schreef:En afwachten blijft volgens mij HET sleutelwoord om zwanger te worden.