Aaaah sunshine, voorgecondoleerd das egt klote!!! Hoop ook dat het dan snel gaat met knijntje want lijden verdient ie niet!!! Heel veel sterkte meid!!!!! Digi knuff aan jou!!!!!
Xxxx
maalOud lidBerichten: 3.864Lid sinds: 24 mei 2009
Sabrina1984 schreef:@GND: Is mooi he, zo'n echo! Ik vond het ook echt fantastisch om te zien! Duidelijke foto's hoor! Hebben ze het uitwendig kunnen doen?
@Maal: Wat een mooi neefje heb je!! Trotse tante!! Is het de eerste voor je zus? Succes vandaag bij de VK! Hopelijk kan ze wat voor je betekenen.
@Sunshine: Wat naar van je konijntje!! Echt zielig! Is nooit leuk zulke dingen, sterkte meissie! Was hij oud of mankeerde hij iets?
@Mowzy: Wat goed zo'n vooruitgang met je huis! Dan gaat het allemaal echt worden he! Gefeliciteerd hoor!
@Faithe: Fijn dat Fenna naar huis mag (had je al een paar pagina's terug geschreven, maar wilde het toch nog even zeggen)! Nu moet ze dus nog wel een paar keer geopereerd worden? Jeetje wat zo'n kleintje nu al allemaal moet mee maken zeg, dat gun je echt niemand!! Maar super fijn dat ze in elk geval naar huis mag!! Je hele kast gestreken pfff wat een werk!! Echt voorjaar Haha!! Ben op het moment een kledingkast aan het schilderen/opknappen zodat ik wat meer kastruimte heb. We delen nu een inbouwkast namelijk. Dus is wel fijn als we straks beide fatsoenlijk onze spullen kwijt kunnen.
linnie schreef:nog steeds hetzelfde maja 😞 ik bloed nog steeds een klein beetje....
girlnextdoor1987 schreef:tanx.. en nu??
Nien schreef:aan de ene kant is het fijn dat je nu duidelijkheid hebt maar het is en blijft gewoon zwaar k*t
meisjeP schreef:k vroeg me op onze hyves of wiens naam lijkt op die van mij (in t echt dan) k wist niet wie ik er bij moest bedenken... Maja ben jij dat?
Mowzy schreef:
Linnie, wat balen joh! Ik vind het alleen heel apart van die test.. Zal het toch een MK zijn geweest?