just meOud lidBerichten: 1.967Lid sinds: 31 oktober 2010
Thanks meiden! Ik wacht maar rustig af...
liek84 schreef:zooo, ben weer bij.... maar niet zoveel gemist geloof ik.... helaas wat neg testen; balen!
mooncat; waarom zijn ijzertabletten van kv tegen je principe maar zwschaps testen 2 voor 5 niet, haha?!
faithe; fijn dat je niet paar maanden weg blijft en alleen komt melden dat je zw bent om daarna niet meer terug te komen.... vind dat ook altijd iri....
1x pd is nog best veel om hier te zijn toch?
hier alles oké; ik groei als een tierelier! en begin nu ook uit mn E cup te groeien; whaaah (had B met pil, C na pilstop en E na 4,5 wkn zw....)
heb alleen niet een mooi bol buikje maar meer een after-feestdagen-belly (wat zijn feestdagen in het engels? holydays??) maar ben er toch blij mee hoor!
Mowzy schreef:Oh wat zou dat inderdaad een opluchting zijn Maal als je weer je gewone kleertje aan mag.
Ik heb ook niets gehoord van een ongeluk, maar bah.. Wel akelig hoor.
Meiden, wie van de zwangere dames heeft pas een paar dagen na de NOD getest? Ik ben nu al 2 dagen overtijd en nog geen posi test..
Begin het wel erg spannend te vinden. Heb de Filet American, de drank etc maar laten staan voor de zekerheid. Mn schoonvader vroeg of ik ook wat wilde drinken, heb gezegd dat ik wat buikpijn had.. Maar denk niet dat het geloofwaardig overkwam, aangezien ik altijd wel wat drink op een verjaardag. Had beter met de auto kunnen gaan, dan was het misschien niet opgevallen.
meisjeP schreef:sorry niet alles bij gelezen,
wou ff laten weten dat ook hier maar 1 streepje op de test blijf staan... was er wel van uit gegaan dus niet echt een tegenvaller, woensdag naar de gyn... uitslagen en plan van aanpak voor de volgende ronde...
k ga weer heb migraine aanval... dus dis niet goed voor mn migraine, maar moest t ff laten weten...
just me schreef:Faithe ja het wachten tot dinsdag gaat me zeker lukken. Sterker nog als ik dinsdag niet ongi ben, ga ik pas woensdag testen. Nu testen is voor mij geen optie. Ben veel te bang voor de teleurstelling!
meisjeP schreef:ha june, nee dat moest ie de vorige keer, wij gaan nu voor het eerst na de eerste ronde clomid, hij moest begin maart al een potje vullen, dus we krijgen daar de uitslag van...
liedje, zijn jullie eigenlijk al verder met een plekje voor jullie zelf....
Faithe schreef:June ja 1ste afspraak en hopelijk ook laatste afspraak!!!
mooncat schreef:Maja ik ben ook vreselijk moe en misselijk met vlagen
Maja schreef:Misselijk ben ik niet... heb echt nergens last van. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maar vind dat bloedverlies van vorige week zo raar... ik heb nooit last gehad van tussentijds bloedverlies; niet voor ik de pil slikte en niet tijdens pilgebruik. Dus vraag me dan wel af wat dat zou zijn als ik idd ongesteld word.... ach ja... we zullen wel zien.