natjemenk schreef:vandaag druk geweest met vanalles en nog wat, morgen is vriendlief jarit en we zitten midden in de verbouwing, vanavond moet mijn moeder zingen met haar koor ga er even heen.
ben moe en heb lichte krampjes... net van die ongi dingen???? komt dat omdat ik te moe ben en te druk??
enn waneer kregen jullie een buik??? en wanneer begonnen julie met positie kleding?
Zelf heb ik nooit eigenlijk ongi krampen gehad in het begin. Maar ik weet wel als je erg moe bent dat je zeker rust moet nemen. Je lichaam geeft t zelf aan als t teveel word!
Zelf ben ik volgens mij rond de 14 a 15 weken zoiets begonnen met zwangerschapsbroeken. Zelf had ik een kleine maat, dus daar groeide ik snel uit! 😃 Truien of t-shirts ofzo heb ik nooit gekocht in positiekleding. Kocht een grotere maat bij een "normale" kledingwinkel. Had eerst altijd xxs of xs. Daarna s en nu de laatste weken heb ik m aan. Kocht wel langere t-shirts. En de buik begon bij al wat te vormen rond de 12 weken. Maar dit is echt verschillend bij iedereen. Ken ook dames die pas in het 20ste weken begonnen te groeien. Maar maak je niet te druk, geniet ervan! En als je het niet vertrouwd bel je vk, daar zijn ze voor! In elk geval een fijne avond en weekend toegewenst!
@ Trust: gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat alles goed mag gaan!
liefs