Heey meiden,
'k Doe een beetje half mee deze dagen, sorry! Heb het gewoon druk gehad en als ik het ff niet druk heb geniet ik van mijn meisje en mijn mannetje 😉
Vanmorgen hebben we de andere wandelwagen gehaald, de maxi cosi mura 3 en ik ben er echt dolgelukkig mee!! Ook een andere maxi cosi met easybase erbij, en Emma zit er een stuk beter in als in onze andere. Die staat nu al samen met de kinderwagen op marktplaats.
Vanmiddag lekker geshopt, ff 2 nieuwe broeken gehaald, ja ja, het was echt nodig!! 😃 :D Ook nog een neiuwe zonnebril op sterkte besteld, de huidige heeft teveel lichtinval aan de boven en zijkant waardoor ik alsnog met m'n ogen zat te knijpen.
Minka, ben je er al uit wat je gaat doen? Naar huis of naar de stad?
Mick en SB, hier ook een groot kind hoor, 54 cm en 4020 gram. Wel geheel op eigen kracht gedaan, lekker thuis na bijna anderhalf uur persen.
Schorpioentje, leuk hoor, alles voor je fiets compleet. Ik ben erachter dat het nog niet zo makkelijk is om op te stappen als Emma erbij zit. Dus eigenlijk wil ik ook een moederfiets, maar die zijn zo duur!! Maar es kijken of ik als flex kracht ook mee kan doen aan het fietsplan op m'n werk. Anders gaan we denk ik voor een moederstuur:
http://www.moederstuur.nl Iemand daar ervaring mee?
Hier ook ik hou van Holland zitten kiijken, nu Echt Waar? Vind ik ook altijd lachen 😃