Zo, ik neem ook ff rust en de tijd om weer te reageren.
Daisy, hoe is het nu met Julie? Ook ik duim mee dat het niet weer op d'r longetjes slaat!!
Greetje, wat heerlijk, die goede echo! En das idd niet duur, gaan jullie naar Bad Bentheim? Ben ik vorig jaar geweest met ons hele gezin, erg leuk. We hadden een huisje met sauna, en m'n vader is er toe zo verslaafd aan geraakt dat hij al 2 keer weer is geweest en dat hij nu thuis in een leeg kanertje waarschijnlijk ook een sauna gaat maken 😃
Minka, ga even rustig aan doen ofzo!! Ja, ik weet het, daar ben jij niet zo goed in, maar je zal wel even moeten meid, beter nu ziek als volgende week wanneer jullie op vakantie gaan!
Zon, ik heb ook problemen met op- en afstappen, maar ik was van plan om (net als JK) zo'n moederstuur te kopen.
JK, drukke week meid,blijf je wel een beetje om jezelf en jullie kleintje denken?!? En sterkte bij de begrafenis!
SB, wauw, Linde al naar 1 slaapje toe! Goed hoor! En als ik dat zo lees van kasten leegtrekken dan moet ik maar blij zijn dat Emma nog niet kan kruipen 😉
Schorpioentje, arma Nica, zo verkouden, geef 'r maar een dikke knuffel van Emma!
Vicky, handig hoor, zo'n oppas die eten meeneemt voor Gilles.
Zon en Greetje, wat een vreetzakjes zijn jullie jongens! Ik mocht willen dat Emma zo goed at..
Weet niet meer wie het vroeg, maar tanden poetsen doen wij in principe 's avonds, maar ook hier wordt het nog wel eens vergeten... :oops:
Zo, volgens mij iedereen gehad, sorry als ik toch iemand vergeten ben.. :oops:
Hier vanmorgen lekker aan het spelen geweest met Emma. Na haar broodje en haar fles zijn we even naar de stad gelopen. Pasfoto's gemaakt voor haar ID-kaart en een externe harde schijf gehaald, want die foto's van de spiegelreflexcamera zijn zo groot, dat we straks geen opslagruimte meer hebben..
Misschien straks als manlief thuis is nog even naar de Leenbakker, daar hebben ze een leuke tuinkachel in de folder staan. En nu nog snel even met een poetslap door het huis heen voordat C thuis komt..