mickOud lidBerichten: 2.691Lid sinds: 7 mei 2009
Luuk slaapt! (is eigenlijk gevaarlijk om te zeggen, ik weet het! ;-))
Schorpioentje87 schreef:Ja herken het enorm! Toen ik paar weekjes terug op kraamvisite was kreeg ik flasbacks naar toen. Je leeft steeds ietjes vooruit en ondetussen is er al enorm veel veranderd. Wat was die kleine tijd ook geweldig he, al word het nu ook weer steeds leuker. Och moedern zijn is het mooiste wat je kan overkomen!
VickyC schreef:Goeiemorgen!
Enne, begint de Luuk net als Gilles?...
Schorpioentje87 schreef:meiden ik ga werken..
mick schreef:Werkze!
Snap je nu al wat Minka bedoelde?
jk1988 schreef:hey lieverds,
de accu van de laptop is bijna leeg dus ik ga niet overal op reageren sorry!! maar ik zal van het weekend ook niet veel online zijn gezien we morgen een bruiloft hebben, zaterdag werken en zondag een verjaardag! maandag afspraak bij de gyn.. dus dames ik zal dinsdag de echofoto van ons minimensje meenemen om te showen 😃 :-D
schorpioentje, super dat het gisteren zo gezellig was en nu vanavond nog een keer overdoen 😉
ik kan je dinsdag bij het station ophalen.. sem zit al in de vervolgstoel dus als nica nog in de mc past kan ik die van ons meenemen :mrgreen: en ik wil ook best een campingbedje meenemen? ik zal mijn nummer even pb-en voor als je vertraging hebt of iets!
greetje, en is max nog lief gaan slapen? zou je mij je adres kunnen pb-en?
daisy, heeeel veel plezier! en super dat marco helemaal leuk was!! (kan ook niet anders :-D)
minka, kom je toch dinsdag?? :-D:-D
anntje, wat een lieve foto van emma!! *smelt* en goede service hebben wij 😉 hahahhaha :razz:
mick, veel plezier met zwemmen straks, ik hoop dat ze een paar gave foto's kunnen maken!
Hier ben ik eindelijk!!! een stuk opgeknapt! geen bonkend hoofd meer en ik kan weer vrij ademen! vanmiddag een begrafenis 😞 de moeder van vrienden van ons is overleden.. hun vader 2 jaar geleden... die vrienden van ons zijn allebei nog in de 20 en dan je beide ouders al kwijt.. pfff