Heey meiden, ik ben er ook weer. Gisteren een erg leuke avond gehad, heel bijzonder om zo'n feest mee te mogen maken.
Vandaag zijn we naar onze beste vrienden geweest, hun mannetje (8 wk.) groeit enorm hard en ik heb vandaag m'n eerste lachje van hem gehad!! Zo lief, echt mijn kanjertje 😃
Emma heeft het ook weer perfect gedaan. Eerst uitgeslapen tot 9 uur vanmorgen, toen voor het eerst in de autostoel met naar Lelystad (3 kwartier) waarvan een kwartiertje geslapen, toen geslapen van 13:45 tot 17:00!! Net terug in de auto weer geslapen en thuis snel pyjama aan, fles erin en direct naar bed (maar toen was het al 22:00 uur!!). Morgen vast een slaapdagje met oma.
'k Heb bij m'n vriendin de tricotslen draagdoek uitgeprobeerd en ik vind het fantastisch. Ga dus marktplaats maar es afstruinen of ik een goedkope kan vinden.
Greetje, hoe was de tafel?
Schorpioentje, leuk, weer es met je 'oude' team handballen!
Minka, strakke planning dus, dat doe ik ook altijd de week voor m'n vakantie, dus ik kan daarom de 29e juni niet.
SB, houdt Linde het een beetje vol met maar 1 slaapje per dag? Emma redt dat nog lang niet hoor!
Daisy, succes met studeren meid! We gaan je steunen!
Mick, fijn dat jullie zo genoten hebben van je nachtje weg! Knap je helemaal van op hè!
Schorpioentje en Mick, dan gaan we er met z'n drieën voor. Bij mij is het de afgelopen dagen niet bepaald goed gegaan. Vrijdag had ik op m'n werk geen zin in een shake dus heb ik heerlijk vers brood gegeten, gisteren bij het hennafeest ook allemaal lekkerds natuurlijk en vandaag bij vrienden was ik vergeten om een shake mee te nemen.. Vanaf morgen ga ik er ook weer heel strak voor. Heeft iemand van jullie nog een tip hoe je het makkelijkst aan minimaal 1,5 liter water per dag komt? Het lukt mij op m'n werk vaak wel, maar als ik de hele dag thuis ben drink ik veel te weinig..
Zo, en nu ga ik nog ff handel spelen op marktplaats (even het bod bij m'n vriendin omhoog krikken 😉 ) en dan ga ik m'n bedje opzoeken. Morgen weer werken van 7:30 tot 17:30. Morgenavond 3 tassen inpakken, want Emma en ik gaan dinsdagochtend tot woensdagavond met de trein naar mijn ouders en C gaat diezelfde dagen voor z'n werk naar Duitsland. Hopelijk heb ik morgen dan nog even tijd om hier te komen en anders wens ik jullie fijne dagen en tot woensdag!
Slaap lekker allemaal!! Xxx