Ow bij mij weet iedereen wel zo'n beetje de kleur, vond dat niet zo spannend, iedereen verwacht het ook wel bij mij dat ik voor standaard ga denk ik. Ze kunnen zich verder toch weinig voorstellen!
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Misschien een blonde vraag hoor maar de meesten jullie hebben zo'n leuk balkje onderaan. ik heb hem al wel gemaakt maar hoe zet ik hem er nou op??:p http://lt1f.lilypie.com/zXHxp2.png
Pffff heb geen zin......... Zal zo maar eens eten klaar gaan maken.. Chris is laat thuis, zijn weer laat gaan rijden. Zal wel rond half 6 ofzo zijn.. Naja dan gaan Yara en ik maar samen vooruit eten..
Heb ik nog even de tijd om t huis weer op orde te krijgen, speelgoed ligt overal nu............... Ze is echt lekker bezig.. Heel erg uit proberen en huilen als haar naam zeg of EH... Als ik haar dan weg pak om op haar kleed te leggen is ze weer stil.. Grrrrrrrrrrr
nath86Oud lidBerichten: 747Lid sinds: 12 april 2011
Weer goed bezig geweest vanmiddag heb ik wel gezien.. Had al aardig wat terug te lezen 😉 Dames eet smakelijk!! Vinden jullie het ook altijd zo moeilijk om eten uit te zoeken?? Ik heb nogal een zinnige man (en kids) die bijna niks lusten.. Iedere avond weer een strijd!!! Stefan (mijn vriend) is trouwens wel bij getrokken.. Lust steeds meer!!!:mrgreen:
BTW... Hier nog geen ongi te bekennen!!! Mooi zo houden :oops:
XanniaOud lidBerichten: 2.705Lid sinds: 4 augustus 2010
Vind het ook altijd wel moeilijk om iets uit te kiezen ja. Ik snap nu ook wel waarom mijn ouders vroeger zo'n beetje op bepaalde dagen standaard maaltijden hadden. Alleen op zondag werd er echt iets creatiefs op tafel gezet.. en dat was of uitgebreid koken of bestellen bij de pizzaria/chinees. Bij ons waren mijn vader en broer de meest lastige eters. Toen ik met mijn vriend ging samenwonen kwam ik ineens achter het bestaan van bepaalde groentes (zoals asperges en bonen).
Lekker hoor dat je nog niet ongesteld bent!! Ik denk dat als ik in jouw schoenen had gestaan ik er morgen al een test tegenaan zou gooien. Maar hey, als jij tot maandag kan wachten moet je het vooral doen. Ik ben gewoon heel ongeduldig (en veeeeeeel te nieuwsgierig) wat dat soort dingen betreft.
Xannia, jaaa erg he... Is ze net mee begonnen.. Wel deed ze al langer heeeeeeeeeel zielig kijken en dan tranen persen die vervolgens niet komen :mrgreen: Moet best wel om haar lachen eigenlijk.. Maar aan de andere kant is t ook best vermoeiend 😉
Hier ook altijd wel wat qua eten maken.. Chris lust ook niet zo heel veel, en t liefst wil ik Yara mee laten eten.. Maar met zijn keuze lukt dat dus niet 😉 Of ik heb iets niet in huis en geen tijd meer om t te halen.. Maargoed vanaaf zuurkool gegeten met zn 3en! 😃
Yara ligt nu net op bed, flink miepen.. Ga maar eens beginnen met opruimen.....
O enne Nath, mooie ticker!! 😃
MirandaOud lidBerichten: 3.208Lid sinds: 11 april 2011
Ja gelukkig is hij wat bij getrokken.. Ik voel me soms wel een dril sergant hahaha Eerst proeven dan pas zeggen of je iets wel of niet lust... Geldt ook voor Stefan hahahha
Ik ben ook wel heeeeel ongeduldig hoor... Maar 14 dagen na je eisprong word je pas ongesteld en aangezien wij niet geklutst hebben tijdens mijn ei maar die zondag of maandag erna ga ik mijn best doen om te wachten... Ik had namelijk net voor mijn ei mijn spiraal eruit laten halen en Stefan wilde alles eerst laten "genezen". 😉 Maar ik blijf het wachten moeilijk vinden..
Mayella.. Ik kan het niet laten je te vragen......:oops: Wat waren jou zwangerschapskwaaltjes?? (Als je die had??) Had je voor het testen al het gevoel dat je zwanger was??
Ohh ik word nou toch wel erg nieuwsgierig!!
Whahah, vind het niet erg als er dingen gevraagd worden 😉
Voor de test wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was, mn gevoel zei dat.. Heb dus 4 dagen voor mn nod getest en zag dus een heel licht streepje.. (niet aan te raden hoor, je wordt zooooo onzeker 😉 )
Mn lichaam deed wel raar, net alsof ik ongi moest worden.. Steeds t gevoel dat t begon te lopen zeg maar (lekker smerig....)
Pas met 5 weken geloof ik begon t misselijk zijn.. Dit ging helaas wel door tot 25 weken 😞 (met medicatie kwam ik de dagen door...)
Volgens mij was dit t wel zon beetje 😉 Moet er nog wel even bij zeggen dat ik eerst na 5 maand zwanger was, werd een mk.. Daarna na 3 maand zwanger van Yara.. Dus de spanning van de 1e ronde was er al af 😉 Toen dacht ik ook dat ik gelijk zwanger was, achteraf was dat t ontpillen..
Lola01Oud lidBerichten: 2.575Lid sinds: 6 april 2011
Mijn lichaam heeft geen last van het ontpillen... Ik heb namelijk de koper spiraal gehad en daar zit geen hormoon in.. Mijn lichaam moest het dus al zelf doen.. :oops:
Ik zit nu op de bank en ben me toch misselijk!!! Pff volgens mij ga ik me nu gewoon dingen inbeelden 😉 Hahaha
Ik heb tot nu toe last van - mijn rug (onder) - misselijk - vreetbuien (kan ook komen van het stoppen met roken. Nu 2 en halve week) - veel plassen - hoofdpijn (kan ook van die puber komen ;))
Maar misschien beeld ik mij dit alles wel in.. Ohhh wat erg dit!!!:-o
Spannend Miranda, maar ja kan net zo goed door het ontpillen komen, of hoe je dat dan ook moet noemen in geval van een spiraal natuurlijk 😉
Ben bang dat ik straks ook gek ga worden als ik ontpil symptonen krijg.
Maar ja hoop gewoon dat het raak bij je is Miranda en bij mij straks ook haha.
Zojuist het gesprek met de BABS gehad, ging goed, erg leuke vrouw. Ben heeeeeel benieuwd wat ze gaat speechen. We mogen ook iemand de oorkonde laten voorlezen, als verassing. Dat gaat lachen worden voor diegene die we daar voor gaan uitkiezen hihi.
Haha Miranda, je lichaam kan je ook goed voor de gek houden he 😛
Maar ik zou mij ook nog ff een keer voorstellen,
Mijn echte naam ga ik hier niet vertellen 😉 omdat niet iedereen in onze omgeving weet dat ik gestopt ben met de pil. Maar ben 24 jaar, woon nu 2,5 jaar samen en mijn vriend en ik zijn 7,5 jaar samen en was liefde op het eerste gezicht 😊 We hebben een hondje. Ik ben in juli klaar met mijn opleiding. En vandaag meegelopen met de afdeling waar ik gesolliciteerd heb, morgen of volgende week hoor ik of ik ben aangenomen ( het ging tussen mij en nog iemand).
In december mijn laatste pil geslikt, en t/m eind maart veilig gedaan, en vanaf april zonder condoom. Heb mij bij dit topic aangesloten omdat wij er wel vanaf april voor zijn gegaan 😊 Heb 3 cyclussen gehad en niet allemaal regelmatig (zie mijn onderschrift).
De reden waarom we graag een kleintje willen, is omdat mijn moeder een zeldzame ziekte heeft. Wil je hier meer over weten stuur me dan even een prive berichtje 😊
Ontpillen van een koper spiraal (zonder hormonen) kan dat eigenlijk wel??? :oops: Maar je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden haha Daarom wacht ik braaf af tot maandag... Gaat wel erg moeilijk worden hoor!!!
Jemig lola wat een verhaal!! Stuur je morgen wel even een pb... Ik ga nu lekker slapen!!
Slaap lekker dames!!
Lola, spannend of je wel/niet bent aangenomen! En door je moeder is het dus een beetje in snelvaart gegaan, want neem aan dat de babykriebels zelf er ook wel erg zijn? 😉
Vul je ons lijstje nog in? [INDENT]Naam.........Leeftijd.....Hoeveelste?....Ronde.... ..NOD Xannia............21...........1e kindje...........1..........6 juni Miranda..........24...........1e kindje...........1...........28 april Nathalie..........24..........1e kindje............2...........17 mei
Wel gestopt met de pil maar nog niet bezig voor een kindje Mayella.........24................................ .................
Miranda, oké, misschien kan het bij die koperen spiraal niet. Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel bekend met al die soorten spiralen enzo. Weet alleen dat de meeste even ontregelt zijn na het verwijderen van spiraaltjes, maar dat zullen dan wel geen koperen zijn? [/INDENT]
Ja daardoor is het wel in een snelvaart gegaan.... Maar de kriebels zijn er zeker wel! haahahhahah
Naam.........Leeftijd.....Hoeveelste?....Ronde.... ..NOD Lola01............24...........1e kindje...........4..........24 mei (gokje) Xannia............21...........1e kindje...........1..........6 juni Miranda..........24...........1e kindje...........1...........28 april Nathalie..........24..........1e kindje............2...........17 mei
Wel gestopt met de pil maar nog niet bezig voor een kindje Mayella.........24................................ .................
Normaal kijk ik wel generatie 2010.. Maar wilde nu dat programma over die donoren zien 😉 Leek me nog leuker 😉
Idd veel 24ers hier 😛
Xannia, fijn dat t gesprek met de BABS fijn was!! Toch wel super dat t klikt he 😉 Ben benieuwd hoe t hier gaat.. Ze heeft Chris gebeld, dus heb haar zelf ook niet eens gesproken, spannend! 😃
Mayella, mij belde ze net toen ik in de supermarkt stond, dus amper wat gesproken. Vond haar toen heel anders overkomen dan nu in het echt. Was echt direct een klik toen ze al binnen kwam. Hebben we gelukkig een goede uitgekozen. Hebben jullie mogen kiezen of krijgen jullie iemand toegewezen?
BABS staat voor Buitengewoon Ambtenaar Burgelijke Stand. Zij verzorgt dus de ceremonie 😊
En was dat programma over die donoren nog interessant?
Hier nog steeds geen ongi te bekennen!!! Verder heb ik heerlijk geslapen (sinds lange tijd), werd alleen weer vroeg wakker van de jeuk op mijn buik en omdat ik moest plassen. Volgens mij ben ik allergisch voor dit wasmiddel... Naja... Verder meld ik mij af voor vandaag... Vanavond ben ik weer van de partij!!
Fijne dag damens
Oehh wat spannend, het zou wel wat zijn hoor als je nu al zwanger bent :P. Ik moet nog beginnen en jij dan al zwanger. Maar tis je gegunt als het wel zo is ;).
Tis alweer vrijdag. Nog 1 week tot de nieuwe cyclus en nog 3 weken tot de trouwdag 😊
Gaan jullie nog op pad morgen??
Xannia, wij mochten wel kiezen maar hadden met allemaal niet iets 😉 Dus we hebben gewoon een keuze voor ons laten maken 😉
Dat programma vond ik wel gaan.. Beetje typische mannen die donoren (sorry hoor..) en de donorkids net zo eigenlijk.. In t najaar komt t weer! Dit was meer om nog meer mensen te pakken te krijgen voor in de databank.. Later dit jaar maar eens kijken of t dan beter is 😉
Miranda, wel fijn dat je nog steeds niet ongi bent!! Duimen draaien!!!
Wij gaan morgen even t centrum in hier.. Is braderie enz.. Gewoon lekker optijd weg, kan Yara of tukken in de buggy en anders gewoon normale tijd weer haar bedje in.
Zal eens even de hond gaan uitlaten.. Tot later meiden!
Nog geen ongi te bekennen miranda? Leuk hoor! Spannend! Lola, alleen folium zuur? geen andere vitamines erbij? Ik ben niet zo fruit eter. Dus denk om over te stappen van etos multi zwanger worden naar die van davitamon.. Ik moet vanavond werken. Morgen komt mijn kleine zusje van 8 bij ons. Die woont zowat elk weekend bij ons vanwege problemen bij mijn pa. dus denk dat wij wel even het centrum in gaan. Zondag gaan we naar beverwijk. straks the wedding een stukje kijken. Fijne dag allemaal!
Haai! Even per telefoon een berichtje. Kan ik alles toch nog wat volgen haha. Ik moet morgen weer werken. Heb niet zo veel met koninginnedag. Hier nog steeds geen ongi te bekennen!! Ben wel al 20 keer naar de wc geweest haha. Als jullie mijn gezeur vervelend vinden moeten jullie het zeggen hoor!! XX
Miranda, haha ja ik lees het nu 😉 ik weet hoe je je voelt als je ongi alsmaar niet komt. Dat had ik in ronde 3 werd gek van mijzelf ging ook tig keer naar de wc. We worden niet gek van jou hoor!!!
Nath, ik slik ook andere vitamines erbij maar eet elke dag sws wel fruit. Maak eerst de foliumzuur en die vitamine pillen op en daarna koop ik etos multi zwanger worden. Gezellig dat je zusje vh weekend bij je komt 😊 ben op stage kan helaas the wedding niet zien 😞 maar af en toe kijk ik ff stiekem via internet haha.
Xannia, hoop dat je wel mooi weer hebt met de trouwerij
O,ja vanavond/vannacht opstap koninginnenacht is altijd wel gezellig. En morgen ook de stad in met koninginnedag. 1 voordeel is dat ik eigenlijk nooit alcohol drink, en als ik eens een glaasje drink blijft het maar bij 2 en dat is meestal een Jilzz.
Miran, ik vind het juist leuk! Leef helemaal met je mee! haha Ik zou net als jij ook steeds naar de wc gaan. en elk klein krampje of steekje willen analyseren! haha Lola, ik heb nu de multi van etos maar vind het dikke capsules 2 keer per dag! Die van davitamon is een kleiner ronder tabletje waar je er maar 1 van hoeft. Wel is het zo dat die van etos veel hogere doseringen heeft. Heb bijna 1 doosje op. en zit nu heel erg te twijfelen.. Ja ik zit er helemaal klaar voor haha! kan hem helaas niet helemaal afkijken. moet om 15 uur beginnen dus.. haha
Nath86, oke ik ga hierna wel gewoon over op etos multi, omdat ik foliumzuur ook van etos heb. Zal wel niks uitmaken als ik naar een ander merk overstap maar zo ben ik haha. Gelukkig heb ik geen moeite met dikke tabletten want de vitamine tabletten die ik slik zijn ook mega haha.
Jaa ben zo benieuwd hoe haar jurk eruit ziet!
Ik was in ieder geval wel aan het werk en even flink hard doorgewerkt 's middags. Maar ben er nu weer! Voel me al 1,5 week niet lekker, dus denk dat we thuis blijven dit weekend :(. Word volgens mij ook niet echt beter omdat ik druk druk druk ben.
Zojuist iemand tegengekomen in de bus, erg gezellig mee gekletst en zag haar wel zitten als een toekomstig schoonzusje, dacht: die kan ik wel eens gaan koppelen met mijn broer! Maar helaas, kan geen hyves of facebook van der vinden, en kom der denk niet zo snel nogmaals tegen. Balen!
Ik heb het meisje toch gevonden. Toevallig hadden we het erover dat we dezelfde persoon kende (maar ze stond niet bij haar "vrienden") maar via een lange omweg via google met een beetje geluk haar toch gevonden. Nu mijn broertje nog zien te spreken en een foto laten zien haha. Ik wil graag dat hij ook een vaste vriendin krijgt dus hou mijn ogen altijd goed open voor hem. We hebben hetzelfde karakter, dus makkelijk om iemand uit te zoeken van hem en qua uiterlijk is het van zijn kant een match :P.
Ik werk niet nu. Ben bezig met gastouder worden. Gaat lekker, nog even wachten op mn ehbo certificaat. Dat opsturen en dan wachten op mn registratie nummer.. Zodra ik die heb kan ik aan de slag! 😃 Woensdag wel al een kennismaking met vraagouders. Dus wie weet.. Ze staat op knappen, dus zou dan betekenen dat ik rond aug een vast kindje heb, als alles klikt 😃
Haha ja, ze noemen mij op het werk ook wikipedia omdat ik zo veel weet en heel goed ben in dingen opzoeken. Maar alleen iemands voornaam weten (en niet 100% zeker hoe je het spelt) was toch wel een uitdaging. Kwam ook wel geluk bij kijken hoor.
TBS kliniek klinkt wel uitdagend. En dan heb je een verpleegende functie?
Mayella, wat leuk gastouder!! Heb er stiekem ook al eens over nagedacht, maar financieel niet echt haalbaar. Verdien nu toch aardig wat meer en mijn vriend verdient weinig :(. Die is wel hard op weg om in de toekomst meer te gaan verdienen maar daar gaat nog wel zeker een jaar of 3-4 overheen! Even kijken hoe het loopt!
Ik ben niet helemaal happy met wat ik nu doe, maar zelf aan een opleiding beginnen met de kinderwens zie ik niet als optie. Wellicht in september 3 tot 6 maanden 's avonds/weekend studeren, maar nog niet zeker. Hangt er vanaf of ik dan zwanger ben en of ik energie over heb.
Xannia, hier zal t ook wel een beetje opgeven zijn straks.. Verdiende altijd best goed. En zonder kunnen we eigenlijk niet.. En ik wil (door mn verleden) mn meissie niet weg brengen.. Voel ik me niet goed bij..
En gastouder is dan gewoon een super oplossing! Plus dat ik mn spw diploma heb 😃
Wel balen dat jij niet op je plek bent.. 😞 Maar wat jij zegt met zwanger willen worden en een opleiding.. Weet niet og dat wel ideaal is....
Miranda, das wel uitdagend wat je nu doet!! 😃
Waar wonen jullie zo ongeveer??? Wij in Drenthe.
Ik ga trouwens ook nog naar school hoor.. Zit in mijn 2e jaar van mijn SPH. Ik doe een deeltijd opleiding (volwassenen opleiding). Voor de spiraal eruit ging ben ik eerst met de opleidingscoordinator om de tafel geweest om de mogelijkheden te bespreken. Ze was erg positief en haast nog enthousiaster dan ik zelf hahaha Dus het was bij mijn opleiding geen probleem. Kwam vaker voor zei ze...
Ik doe al dagen geen bal.. Ben niet vooruit te branden. Had mijn mannetje net verteld dat ik al 1 dag over tijd ben en die denkt meteen dat ik zwanger ben. Hij is er heilig van overtuigt.. Ineens verklaart dat alles zegt hij... Want volgens hem heb ik last van allerlei kwalen.. WHAHA Hoe vind je die??
Whahah, mannen zoeken een oorzaak voor t gedrag van vrouwen.. Als je ongi wordt zegt ie; kwam door dat je ongi ging worden.. Ben je zwanger klopt t ook..
Mannen 😉
Moet eerlijk ook zeggen dat t hier wel even spannend wordt.. :oops:
Was een tijdje terug begonnen aan cayennepeper capsules.. Hierdoor werd ik eerder ongi. Gewoon de pil doorgeslikt. Vorige week donderdag voor t laatst. Maar vervolgens dus niet echt ongi geworden in mn stopweek... Nu had ik gister zoveel buikpijn.. Zal toch geen eisprong geweest zijn..? Want na de vroege ongi is t wel 2 weken verder.. Maar nu hebben we gister sex gehad zonder iets.. Normaal zou t mn stopweek zijn en is t safe............. Pfffffffffff
Euh dan over 2 weken.. Maar zou t weekend na ons trouwen ongi moeten worden als mn cyclus weer normaal door gaat.. Dus mocht ik straks heel erg twijfelen wil ik op de dag dat we trouwen testen.... Eerder echt niet 😃
Mijn ouders en schoonouders weten het wel.. We wilden ze dat van te voren laten weten zodat ze aan het idee konden 'wennen'. Vooral mijn vader was helemaal enthousiast..
Ik wil het zelf ook wel graag weten, en heb nog wel 1 test in huis maar omdat ik dinsdag negatief getest had (voor me NOD) durf ik nu niet nog een keer te testen.... Vind dat ik dan maar tot maandag of dinsdag of woensdag ofzo moet wachten hahaha Ik durf ook gewoon niet meer denk ik.. Het is zon dubbel gevoel!!
Ja snap dat je het niet durft Miranda, is toch een dubbel gevoel! Zou dat zelf ook wel hebben denk. Angst voor het teleurstelling..
Mayella, ik zou dat ook niet echt fijn vinden, als ik zou testen op mijn trouwdag en die negatief is. Maar ik ben een tijdje geleden begonnen met af en toe de strip met 1 pil te verlengen en daarom is mijn NOD na mijn trouwdag en vakantie :). Ik denk dat ik rond 2 juni wel al ga testen uit nieuwsgierigheid.
Dat is ook zo natuurlijk.. En als je een test erbij haalt dan? veel winkels zijn morgen gewoon open. Snap het natuurlijk ook wel hoor! Ik had ook al 6 dagen voor de nod getest. Maar er zit dan zo weinig hormoon in je urine dat hij ook bijna niet positief kan zijn.. Ben benieuwd wat je besluit!
Wat zitten we allemaal in spannende tijden!!! Vooral jullie met jullie huwelijken!!
1 tip van mij. Neem tussen de middag een momentje samen om bewust van je trouwdag te genieten want het gaat zooo ontzettend snel. Je word echt geleeft en voor je er erg in hebt is de dag al weer om!!!