nath86 schreef:Ik denk juist dat het leuk is als je een beetje jong oma bent.. kun je nog lekker ravotten mt je kleinkinderen.. Mijn schoon moeder is net dit jaar 50.. en mijn moeder is pas in december jarig..
Ja dat is zeker waar! Als kinderen is het ideaal als je opa/oma nog een beetje jong zijn. Lekker samen op pad enzo. Was erg leuk toen ik nog klein was, heel wat leuke uitstapjes gemaakt met bepaalde oma/opa. Mijn oom (broer van mijn moeder) heeft nu twee kinderen van 6 en 3 en ja die doen nu dus niets meer met opa/oma, omdat ze nu toch een stukje ouder zijn inmiddels, en omdat mijn tante niet zo heel dol op ze is speelt ook nog wel mee.
Mijn andere opa/oma waren al eind 60 en daardoor nooit wat mee gedaan. We mochten er amper logeren zelfs, omdat ze al wat ouder werden en dus moeier.. Had het wel altijd heel graag gewild, want ze hadden een boerderij!! En tja als je dan je oudere neef/nicht hoort praten dat zij dat een paar jaar eerder wel mochten ben je toch een tikkeltje jaloers ;).