Pff meiden, voel me echt zon emotionele wrak! Heb dat in al die anderhalf/twee jaar nog niet eerder gehad. Ik was zelf altijd wel vrij optimistisch en vrolijk en kon mij emotie altijd goed onderdrukken of aan de kant zetten. Maar de afgelope dagen ik weet het niet... zit al met tranen in mij ogen als ik dat verhaal van afgelope weekend vertel, zoals tegen mn beste vriendin waar we zondag op kraambezoek waren (best apart kindje, hun twee zijn echt enorm knappe mensen en had echt mooi kindje verwacht, maar dat viel zo tegen... maar ja goed niet alle babys zijn altijd mooi in begin haha) en toen ik het verhaal tegen schoonmoeder vertelde en gister tegen secretaresse van werk. Ik besef gewoon nu zo enorm hoe graag wij dit willen en hoeveel wij er al niet voor gedaan hebben en dat kansen steeds kleiner worden. Damm! Ik kreeg gister nog wel lief berichtje van buurvrouw dat ze het zo erg vond hoe gelopen was. Dat ze goed kon begrijpen dat niet leuk voor ons was en dat schirkken was, en dat ze het anders gebracht hadden als ze geweten had dat die andere buren het ook gingen vertellen. Was wel fijn berichtje van haar, deed wel weer goed. Heb zelf ook nog gister even naar poli gebeld na aandringen van secretaresse haha. Om te vragen of er misschien toch nog eerder plek was om langs te komen, was zon lief vrouwtje aan de lijn, begreep mij helemaal en vertelde dat nu geen plek was, maar dat ik gewoon regelmatig even moest bellen om het te vragen, want kon zomaar zijn dat wel plek was, gebeurde nog best wel vaak. Dus ga ik ook zeker doen, ga vrijdag weer bellen, je weet maar nooit. Ik duim nu voor en eerder plek en/of latere eisprong haha.
Lisa... jeetje meid. Zorg je wel beetje goed voor jezelf. zoiets is niet niks hoor! Wanneer gaan jullie weer voor IVF, of had je dat al vertelt en heb ik er over heen gelezen? Waarschijnlijk willen ze zeker eerst dat je opnieuw ongi wordt of neit?
Gaan jullie heel nieuw huis bouwen? Of je oude huis een nieuwe stijl geven? Knap hoor als je dat kan! Wou dat wij goed waren met onze handen haha, ik kan nog geeneens een boor bedienen.
Dani... He meid ook niet zo lekker in je vel, enorm rot is dat. Zijn er wel mensen in je omgeving waar je je gevoelens mee kan delen? Ik begrijp dat wachten enorm goed voor je IVF trajct enorm tijdslopend is. Ik heb dat dus voor IUI, kan mij niet snel genoeg gaan! had je idd keer vertelt over je koude voeten (hier ook altijd enorm koude voeten, nu altijd goede warme sokke aan, helpt wel iets), jammer dat acu niet het gewenste effect bij jou heeft zoals het bij sommige meiden wel heeft. Tja voetreflex, tis wel enorm fijn hoor. Toen wij jong waren en in vervelende situaties zaten door bepaalde gebeurtenissen, heeft onze moeder ons toen een keer meegenomen naar zon iemand die voetmasseerde. Ik weet nog van toen dat ik dat opzich wel fijn vond, enorm ontspannend, alleen die vrouw ging ook telkens tegen ons aanpraten, alsof ze wilde weten hoe wij ons voelde in die situaties, nou daar had ik toen zo geen zin in haha echt zon psychiater achtig idee haha bleh hou niet van om over mijn emoties te praten tegen onbekende. Durf het wel te schrijven haaha 😉 zoals hier op het forum.
Nien... Gets meid, ziek oh wat naar. hier is verkoudheid al weer over gelukkig! je ei al gespot haha? Maar idd als ik die steken voel in zij heb ik ovu test gedaan en die sloeg enorm posi uit, en toen die krampen weg waren deed ik weer zon test en was streep niet meer zo donker. Dus ben er zelf enorm van overtuigd dat dat gevoel zeker weten mijn eisprong is, maar dan echt op springen!
Gaaf zeg dat je tickets geboekt zijn! heerlijk om daar naar toe te gaan leven he, super!