Meisje, ik zal het wel echt super vinden als ik nu gewoon zwanger ben terwijl ik gewoon echt denk dat het niet raak is. Hihi, want van die kwaaltjes die ik eerst elke maand had word je op een gegeven moment ook helemaal gek. alles lijkt er dan op dat je zwanger bent en uiteindelijk word je toch weer ongi, en dan ook nog net op het moment dat je die ochtend negatief hebt getest, heel irritant. Maar uhu ik hoop ook dat de gyn ons gewoon supergoed kan helpen en dat we snel zwanger zijn, och echt ik kan niet wachten !! En laat al die mensen lekker praten. Daarom, jullie moeten doen wat jullie zelf willen, als jullie er klaar voor zijn dan zijn jullie er klaar voor en dan komt alles ook gewoon goed, daar heb ik het volste vertrouwen in. En klopt, als je eenmaal die wens hebt is het heel erg moeilijk om je daar vanaf te zetten ! Maar ja die ovulatietesten moet je doen totdat het streepje even donker of donkerder is dan de teststreep, als hij positief is dan is je ei in aantocht, haha dus dan ben je sowieso te vroeg gestopt met testen. Die ovulatietesten kan je het beste tussen 12.00 uur en 15.00 uur doen.. en dan moet je ervoor zorgen dat je drie uur van te voren niet hebt geplast en je moet ook niet al teveel drinken. Dus niet dat je veel moet plassen door het drinken haha, anders dan kan het zijn dat de test niet goed is. Je temperatuur kan je heel goed bijhouden op
www.fertilityfriend.com. Ik vind dat echt een ideale site, hartstikke handig bij te houden en heel erg overzichtelijk. Bij mijn onderschrift kan je op temperatuurkaartjes klikken, zie je mijn temperatuur deze maand, die schommelt ook echt heel erg. Springt ook de hele tijd over van hoog naar laag. Kan te maken hebben met verschillende dingen, stress, laat slapen, weinig slaap etc. Haha temperaturen is er zo bij mij ingegroeid dat ik niet meer zonder kan?! heel erg haha !! Ooh maar je volgende jaar is dus veel leren, wel fijn joh dat scheelt wel. Kan je wel echt heel erg veel thuis doen, ideaal dus ! is dan ook echt per opleiding verschillend jeetje. Je moet gewoon kijken wat je voor jezelf het fijnst en het belangrijkste vindt om te doen en vanuit daar je keuzes maken !!