Shar schreef:@Studentje hoe gaat t met jou? Tis een beetje stil hier he
Hai Shar, met mij gaat het goed. Ik heb het alleen ontzettend druk met mijn studie, mijn Master is zwaarder dan ik dacht. Ik dacht dat ik deze maand zwanger zou zijn, doordat ik veel duizelig en misselijk was, maar ineens werd ik ongi.
Ik heb nu wel een raar gevoel...het is heel vreemd en ik weet niet wat ik ermee moet. Ik wilde al langer een kind, maar mijn man wil het pas sinds 1 maand. Wij zijn er nu ook echt mee bezig. Ik merk dat ik het op 1 of andere manier tegenhoud, het is heel raar te beschrijven. Misschien ben ik gewoon bang omdat het zo dichtbij is? Aan de ene kant hoop ik zwanger te zijn, maar aan de andere kant was ik blij dat ik ongi ben. Ik merk dat ik het steeds meer wil uitstellen...hebben jullie dat ook? En wat vinden jullie ervan? Ik hou ontzettend veel van kids en ik zal mijn uiterste best doen om een goede mama te worden, maar er is 'iets' 😞
Ik lees trouwens alles elke dag op dit forum, maar ik reageer niet vaak omdat het zo verslavend is. Dit is de enige toipic waarop ik reageer. Hoe is het met jou Shar?