Carolien... Jeetje, wat een afstandelijke *piep* die ene vk. Ik hoop dat de andere gelijk heeft en dat het gewoon goed blijft gaan. Gewoon van het positieve uitgaan! Knap dat je die echo kan uitstellen zeg, zou ik niet kunnen denk ik...
btje: ik begrijp je gevoel... hopelijk kun je het een beetje loslaten, het zit vast hartstikke goed bij jou!!
joan: mooie echofoto!!
elien: gezellig dat je toch nog even langskomt. Spannend woensdag je eerste echo, laat je weten hoe het was?
french: aggus, je ventje in de lappenmand. Wel fijn dat het nu is zo voor de vakantie! Nog maar anderhalve week en lekker weg, heb je zeker al heel veel zin in??
sanne: hopelijk blijkt het allemaal schoon, maar het klinkt wel positief. Ja, die eerste ronde is vast anders, maar zolang je een eisprong krijgt kun je zwanger raken toch? En ik heb eens gehoord dat je de eerste ronde na een mk vruchtbaarder bent? Maar misschien is dat wel een bakerspraatje :-?
hier: gisteren dan die lange terugreis gehad, 7 uur vertrokken en 12 snachts thuis (nou ja, 21 uur, maar 3 uur tijdsverschil), pff... lang reizen met een dreumes zeg, ze heeft het supergoed gedaan hoor, maar ze heeft absoluut geen zitvlees, dus 5 uur op schoot in het vliegtuig was gezellig zullen we maar zeggen :wink:. Heb al gewenst dat deze heel graag een wat rustiger kindje mag zijn :mrgreen:. Hele dag misselijk geweest, maar overgeven kunnen inhouden, tot we thuiskwamen, toen lekker boven de vertrouwde pot alles eruit gegooid. Vanmorgen weer kotsmisselijk en erboven gehangen, bah. Nu op werk, hopelijk hoeft het nu niet meer... Verder uiteraard heeeeeeeeel erg benieuwd naar de echo, het voelt goed, hopelijk klopt mn gevoel! Nog maar 2 uurtjes....