Marijke1981 schreef:Tanja super dat je het al verteld hebt. IK ga het alleen aan me beste vriendin vertellen. Ik moet het echt aan iemand kwijt. De rest komt hopelijk na een goede echo...
Ik had gister ook veel krampjes, niet die steekjes van vrijdag. Ik dacht nee,,,,, maar daarna was dat weer over en nu voel ik me darmen ook wel goed. IK ben trouwens echt super goed aan het eten 2 glazen melk, geen koffie meer (geen alcohol natuurlijk) min. 2 stuks fruit niet te veel snoepen hahahaa.
Ik ben niet (bij)gelovig, maar ik heb de test gedaan op mijn oma's verjaardag (oma is anderhalfjaar geleden overleden). Ik merkte dit pas achteraf. IK was helemaal gek op mijn oma en ze wilde zo graag mijn kindjes zien, maar helaas mocht dat niet meer. Ze is heel oud geworden en heeft heel veel (achter)(klein)kinderen dus op een of andere manier denk ik hier meteen aan dat me oma mss wat geregeld heb dat ik donderdag speciaal ging testen. Was namelijk overtuigd dat ik zaterdag pas ging testen hihi..mss klinkt het raar maar zo voelt het. Gister niet veel gedaan, ff de stad in en ik heb nog geslapen gistermiddag. Was echt moe! Gordijnen opgehangen in de woonkamer. Vandaag een cadeautje zoeken voor mijn vriendin. Weet nog niet zo goed hoe ik het moet vertellen. Jullie nog ideeen?
Alvast een fijne dag en mss tot vm anders tot morgenochtend. Ohja en meiden, mochten jullie het vergeten zijn we zijn ZWANGER!!!!
Fijn zeg dat je het aan je beste vriendin verteld hebt. Heerlijk!
Dat lijkt me ook heel fijn. Over 3 weken (21 mei) hebben mijn twee beste vriendinnen en ik een avondje gepland (al heel lang al) en dan ga ik 't hun vertellen. Ik kijk er ook al heel erg naar uit! Maar geen ideetjes, ikzelf vertel het gewoon, zonder iets speciaals te kopen of mee te brengen. Maar ik heb wel eens ergens iets op een site gezien, kun je ggolen misschien voor ideetjes.
Jaha, wij zijn zwanger! Wat speciaal!
Oja, ik wist niet dat cafeïne ook niet goed waren, maar daar kwam ik dus gisteren via zo'n App achter. Dus geen cola en koffie meer. Ik drink altijd zoveel cola..... Mara jij wist het wel zie ik 😊 Goed dat je al zo gezond bezig bent. Ga ik ook doen als ik thuis ben (hier is het helaas niet in huis allemaal: melk etc.)
hihi, vandaag al gekeken voor namen. We hebben van die ap's gekocht voor op mijn vriend zijn Iphone. Echt heel erg leuk. Per week hoe het gata met het kindje en met de moeder. En pagina's vol namen. Als je 'n naam mooi vind kun je 'm in je eigen lijstje opslaan, grappig hoor. Maar, we wordne het totaal niet eens, hihi dat wordt wat. Ag, we denken nog niet echt serieus na hoor, gewoon leuk om er mee bezig te zijn.
Oja, die kwaal heb ik ook al: ben heel snel helemaal uiteput en 's avonds ook al heel vroeg moe.
Heeft iedereen daar last van?
Oja, mijn schoonmoeder heeft al aangeboden dat ze de kinderwaggen/buggy betaald. Da's altijd fijn natuurlijk 😊
Van je oma, dat is inderdaad wel heel speciaal. Vervelend dat ze je kindjes niet kan zien. Ofja, we beginnen bij 1 kindje 😉 Ik heb het nu ook, ik mis papa zo erg nu. Ik ga zodra ik thuis ben denk ik eventjes langs bij zijn graf, eventjes praten en een mooi bloemetjes neerzetten. Misschien voor jou ook fijn?
Maar het kan geen toeval zijn nee 😉 wat bijzonder voor je!
Nu ik dat zeg, zit ik te denken: als ons kindje 'n week te vroeg geboren wordt, wordt 't geborden op de sterfdag van pap, wat speciaal .........