silke schreef:Ik zag dat iemand naar een phil en teds aan het kijken was, die hebben wij ook, maar ander model (sport, volgens mij is die nu veranderd in adventure), ik ben er heel blij mee iig. En je kunt 'm uitbouwen tot een duowagen als nr 2 eraan komt, ook ideaal. Maar die dingen zijn superduur ja.
Dat was ik die naar de Phil en Teds keek. Ik weet niet zo goed welke de beste is om mee door de boossen te wandelen/joggen. Welke denk jij? Hier een link naar de modellen:
http://philandteds.com/en/products/push?v=2Ik zit zelf te denken aan de "vibe". Ik vind de Verve minder fijn, die heeft twee wieltjes voor. Mijn schoonzus heeft er ook ongeveer zo één met 1 voorwiel en dat is super praktisch.
Voor mijn gevoel wordt het steeds meer deze, i.p.v. de Joolz.
silke schreef:Ik zag ergens ook een superleuk ovaal bedje, weet even niet meer wie, maar ik vind 'm echt superleuk!!
Ja, dat was ik ook 😉 dat bedje heb ik via marktplaats mooi voor minder als de helft van de nieuwprijs gescoord!! *glunder glunder* Het is zo'n lief bedje!!
@Marijke: fijn dat je nu al begeleiding hebt bij de fysio. Jij had veel last van je rug, toch?
Je hoort soms dat vrouwen tijdens hun zwangerschap ineens minder klachten hebben. Ik heb bijvoorbeeld ruema in mijn rug, kniegewrichten en polsen vooral en ik heb er sinds 2 maanden super weinig last van!! Natuurlijk als we daarlijk een dikke buik moeten meedragen gaat het een ander verhaal worden, al dat gewicht wat je met je rug moet dragen. Ik hoop dat de fysio je veel kan verlichten op je heup!
Nou, wij hadden gisterenavond een grote BBQ in de tuin met zo'n 40 vrienden. Gezellig feestje gewoon 😊 we hadden heerlijk weer! Lekker in de tuin gestaan dus. Maarja, het was wel weer laat geworden ..... 😉 daar pluk ik nu helaas de vruchten van 😞 ben doodop!!!!!
@desireefm: gefeliciteerd met je 13 weken 😊
Oh, ik vind namen zo moeilijk!!! 😮
Weten jullie nog leuke tips?? :?