He, er is weer gekletst en ik heb er niet eens een mailtje van gehad....:evil:
@ Silke: je buik groeit gestaag door. Mooi hoor! 😊 En Barcelona lijkt me zeker niet verkeerd! Zou voor je familie ook wel fijn zijn denk ik. Mooi dat alles goed was bij de controle en dat dat vieze drankje meeviel!
@ Tess, Silke en Btje: wat toevallig dat jullie alle drie Rhesus negatief zijn, terwijl dat helemaal niet veel voorkomt! Gelukkig is het niets om je zorgen over te maken tegenwoordig. Ik ben een positieveling 😊
@ Btje: Wat vervelend die klachten! Zou idd wel door stress kunnen komen. Ik heb volgens mij gemist dat er iets met je broertje is....ernstig?
@ French: Die prik heeft te maken met je rhesus factor.
http://www.leerwiki.nl/Rhesusfactor_en_zwangerschap Ik had er voor mijn zwangerschap ook nog nooit iets van gehoord! Ik kijk ook erg uit naar de 20 weken echo hoor, ook al willen we niet weten wat het is!
@ Hier: De soll-gesprekken van mijn vriend zijn goed gegaan. Bij de 1 maakt hij een goede kans, bij de ander was hij 1 van de 38 die hadden gereageerd, dus dat is heel spannend. Maar eind van de week weten we iig of hij weer werk heeft....Nu komt het nog wel goed uit dattie thuis is, hij is lekker aan het klussen namelijk 😉
Ik voel het kleintje nog niet 😞 Wel jammer, maar ik had ergens gelezen dat als je wat steviger bent het ook wat langer kan duren. Dus we wachten rustig af.
Verder voel ik me helemaal prima!