Wat een survivor zeg Noam! Ik duim hard voor je dat zulke rotsituaties je vanaf nu bespaard blijven, wat moet dat een aanslag op je gesteldheid zijn, bah! Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat je kleine uk dan extra goed laat zien hoe goed hij/zij het doet (jump, jump!). Wordt wel lastig om te genieten van je zwangerschap.
Jee, wat een dancing kings en queens zijn het hier zeg! Hier zingen we 'zag twee beren', 'in de manenschijn', 'klap eens in je handjes' en 'visje, visje in het water' en daar doet ze de gebaartjes dan bij, maar alleen als je het níet vraagt, hahaha
Lijkt me leuk als we echt gaan meeten! Alleen was er nu al geen datum meer die iedereen kan... wat doen we, toch maar gewoon doen als de meesten kunnen? Amersfoort, die omgeving hadden we in het verleden idd uitgezocht omdat dat het meest centraal was. Zal wel eens speuren wat je daar allemaal in de buurt hebt.
Op het ogenblik zijn hier de nopjespuzzels helemaal hot. Jynt kan dat echt goed, ze kijkt en duwt alle stukjes in één keer op de goede plek.
Glijbanen vindt ze ook nog steeds super. In het zwembad hadden ze er gisteren ook één. Ik trots, Jynt bleef netjes wachten tot de glijbaan leeg was, en klom dan voorzichtig omhoog, ging zitten en roetsj! Ja, tot de laatste keer dus. Ze mocht nog één keertje, en ging dus staand de glijbaan af! Ik schrok me rot, en ze viel uiteraard ook, maar nog geen half piepje of ze wilde alweer gaan. Ze was flink boos toen we naar de douche gingen.
Ze kan sowieso al erg boos doen de laatste tijd. Gillen als ze iets wil hebben, maar daar reageren wij niet op, dus dan gaat ze huilen :-? Gelukkig niet zo lang, en als ze dan weer normaal doet, krijgt ze vaak alsnog waar ze om vroeg (brood of aardappelen of zo). Hopelijk krijgt ze dan door dat ze alleen haar zin krijgt als ze het normaal vraagt. Jee, da's niks voor mij, zo opvoeden. Maar ja, zal wel moeten, ik roep zelf het hardst dat kinderen 'recht hebben op grenzen' (ingegeven door een feestje, mijn zus en mijn neefjes/nichtjes, ach ja, heel verhaal).