hey meiden!
tjonge wat schrikken hè afgelopen nacht voor claudia... poeh hé, dan weet je ook niet wat je meemaakt!
susie, dikke knuf voor jou meis! wat akelig van je sv, bah. jullie hopen zo dat hij de geboorte van jullie ukje nog mee mag maken. ik duim hardstikke hard voor jullie mop! echt heel erg, steeds maar weer inleveren, inleveren, inleveren. geniet hij wel een beetje van het feit dat er nog een ukje aankomt?
susanna, ik vond de namen niet zo heel erg mooi die je opgeschreven had. vind jynthe nog steeds een erg gave naam, ben dus wel erg benieuwd wat het strakjes zal worden:).
hoop heel erg dat je een goeie zwangerschap mag hebben meis!
en susie, jeetje zo snel weet je al wat jullie ukje gaat worden! spannend!!!!!!!!!!! en wat superleuk dat je dit ook wilt delen!!!! hier met al die nieuwsgierige meiden, gaaf!!!!
ben zo benieuwd wie er in je buik groeit!!!!
oh en mar, lastig hè als er hier zo naar gevraagd wordt. ergens wil je het dan wel vertellen, maar dan toch maar niet. ik ben ook zo nieuwsgierig naar wie er in jouw buik groeit zeg! maar snap het hoor, dat jullie het voor jullie houden. net als wij deden, viel niet mee... poeh, ik wou het wel van de daken schreeuwen.
nou, mijn eerste werkweek zit er dus alweer op! wat gaat dat ook weer hard zeg, een week is zomaar voorbij! maar wel lekker dat de kop eraf is, zat er toch een beetje tegenaan te hikken. ging maandag wel met een raar gevoel in mijn buik aan het werk en hield dat gevoel ook wel een tijdje. maar dinsdag vond ik alweer oké om te gaan. het went snel en het is gewoon makkelijk nu met de tweede. je hebt het al een keer meegemaakt en weet dat het allemaal weer snel normaal is en dat het goed gaat met je kindjes.
ik moet wel flink aan de bak de komende drie maanden. heb een achterstand, had die al een beetje toen ik met verlof ging en mijn vervangster heeft 'm niet ingelopen, maar hij is groter geworden helaas. nou ja, het zal wel goedkomen.
verder hier thuis nog wel zorgen om Lieke. het gaat nog niet zoals het zijn moet. de ene dag lijkt het een stuk beter te gaan en drinkt ze haar flessen lekker leeg en de andere dag is het bij iedere fles huilen geblazen. zo zielig. gisteren telefonisch contact met de kinderarts gehad. we gaan nu uitzoeken of Lieke misschien een koemelkallergie heeft.
ik heb vandaag de speciale voeding opgehaald bij de apotheek, we wisten dat het een duur grapje werd... maar ik ben me rot geschrokken toen we de rekening kregen:-o:-o:-o.
een blikje voeding voor drie dagen kost maar liefst 71 euro!!!!!:shock: oeps.
er moet eerst bewezen zijn dat Lieke die allergie heeft, voordat we een machtiging kunnen krijgen voor een vergoeding van de voeding. en dat duurt wel een paar weken.
dus komende maand worden we arm door de voeding van Lieke.... tuurlijk hebben we het er voor over, maar het is wel even slikken.
we moeten er nu mee gaan beginnen en ik heb halverwege juli weer een afspraak bij de kinderarts, dan wil ze Lieke weer zien. en dan gaan we als het goed lijkt te gaan twee afspraken maken voor opnames op de kinderafdeling. tijdens de ene opname krijgt ze dan koemelk en tijdens de andere opname niet. wij weten niet wat ze wanneer krijgt en de arts weet dat ook niet. dat zullen we dan pas de week na de tweede opname te horen krijgen. ik ben erg benieuwd. het zal balen zijn als ze het heeft, maar aan de andere kant een opluchting want dan weten we tenminste waarom ons meisje steeds pijn heeft.
hopelijk wil ze de voeding drinken, want het schijnt erg vies te zijn. ik zal het zien morgenochtend....
goed meiden, ik ga nog even wat te drinken inschenken en een zak chips openmaken.
vanaf volgende week ga ik aan de lijn doen! ik wil er een paar kilo vanaf hebben nog. en ik ben begonnen met buikspieroefeningen te doen. hopelijk wil die slappe buik nog weer wat in model komen daardoor!
knuf en kus voor jullie!!!!!