hoi meiden! ben ik ook weer eens.
drukke week achter de rug. druk met werken, druk thuis.
maar nu lekker rustig weekend!!! afgelopen woensdag met Lieke bij de kinderarts geweest. die kan ook nog niet met zekerheid zeggen wat het nou is. kon gelijk blijven voor het eerste deel van de provocatietest. dus ik bellen naar mijn vader en de buurvrouw. mijn man was aan het werk en de buurvrouw zou even op Elin passen. maar ja, nu was ik met Lieke de hele middag onder de pannen in het ziekenhuis. gelukkig kon het geregeld worden, voor zowel Elin als voor mijn honden.
a.s. woensdag moeten we voor het tweede gedeelte weer naar het ziekenhuis. ben benieuwd, afgelopen woensdag niets gemerkt.
donderdagavond na het werk naar Peter van der Hurk geweest, een paranormale show.
wat is die man grof zeg! ik vond hem op tv met het zesde zintuig helemaal super, maar nu... hij gaat over het randje en dat vind ik niet kunnen. was nachtwerk geworden trouwens, lag pas om twee uur in mijn bedje. en uitslapen ho maar. dat kan ik echt niet meer. mannetje ging er uit voor de meiden, maar ik was toch al wakker geworden van ze en kon de slaap niet meer vatten. dus ach nog een tijdje wakker in bed gelegen en gister op tijd er in. en ja hoor, vannacht was Elin aan het spoken... nou ja toe maar.
gistermiddag bij mijn schoonmoeder op bezoek in het ziekenhuis, die had een cyste met een doorsnede van 15 centimeter aan haar eierstok zitten. die hebben ze er nu met eierstok en al uitgehaald. is allemaal goed gegaan, nu wachten op de uitslag.
vanmorgen boodschappen gedaan en nu ben ik het zat. nu even niets.... Lieke zit naast me in de wipstoel en als zij over een half uurtje naar bed toe gaat, dan ga ik ook nog even plat totdat Elin zich weer zal melden.
verder niets te klagen, met Lieke gaat het nog altijd goed gelukkig:). wat een opluchting zeg! hopelijk blijft het zo!
Tink, lukt het je niet om via marktplaats dingetjes te verkopen? ik heb afgelopen week ook twee setjes kleding verkocht. leuk hoor! het lukt niet altijd. ik zet er niet zo vaak iets op, maar zo nu en dan eens. en dit keer had ik dus geluk!
ik heb nog een heel schattig broekje maat 56 te koop, Susie, Noam? 😉
Mar, de zomerperiode door en dan is het al haast zover! wat gaat het snel hè. Lieke is alweer vier maanden oud, niet te geloven. het voelt alweer lang geleden dat ik zwanger was zeg. kan me die dikke buik haast niet meer voorstellen, nu enkel alleen een blubberbuik.... beetje jammer, maar ik ben druk met buikspieroefeningen en nu nog wat meer lekkers laten staan, dan komt het wel weer goed. moet er ook even de tijd voor nemen.
hoe is het verder hier? Milan in de kamer gepoept, haha!!! zo zie je maar hoe snel dat kan gaan. denk je even gauw het potje op te halen....is het al gepiept.
Elin stond van de week rechtop in bad, ging ze plassen en zat er heel verbaasd naar te kijken. 'passe' zei ze toen... hihi, moest er wel om lachen:).
Elin is trouwens een beetje te enthousiast wanneer ze het trapje van het speelhuisje op wil gaan. denkt dat ze ondertussen wel een bal mee naar boven kan nemen, of met één hand het trapje vasthouden en dan omhoog klimmen. is er dus twee keer vanaf gevallen in het gras. huilen van de schrik maar verder niets aan de hand gelukkig. die leert ook alleen door het te ervaren, ik kan honderd keer zeggen hoe ze dingen moet doen maar dat helpt niet... ik was zelf ook erg geschrokken uiteraard, maar gelukkig hield ze er niets aan over.
ze loopt ook al tegen de glijbaan op omhoog, het is echt niet tegen te houden hoor. die is zo ondernemend, tjonge....
nou ik zal de honden even laten plassen aan de overkant. anders moeten ze nog zolang wachten totdat Elin en Lieke weer uitgeslapen zijn.
doei doei!