Hoi lady
wat leuk dat jullie ook snel willen stoppen met de pil,ik zit een beetje in het zelfde schuitje,alleen ik ben nu aan het solliciteren naar een andere baan,ik werk al 9 jaar in het bedrijf van mijn vader,maar wegens omstandigheden wil ik daar weg om de band met me vader gezellig te houden.
wij wilden in agustus stoppen,maar dat kan dus niet meer,want mijn boekhoudster vertelde mij dat je zeker een half jaar tot 3 kwart jaar moet wachten zwanger te worden bij je nieuwe baan ivm de zwangerschapsverlof,die hun eerder dan niet hoeven te geven!
misschien heb je hier iets aan,en kan je daarmee je besluit nemen?!
gister te horen gekregen ben er toch een beetje van ontdaan want het zwanger worden kon voor mij niet meer snel genoeg gaan!
p.s op tickerfactory.com kan je je eigen tool aan maken!
liefs,mebabyyou.
Lady1985 schreef:Hallo dames,
Wat leuk dit forum zeg! Ik ben al een aantal keren op deze site terecht gekomen als ik antwoorden zocht op mijn vragen, maar nu het stoppen met de pil en proberen zwanger te worden dichterbij komt, lijkt het me gezellig om mee te kletsen.
Het lijkt me leuk om ervaringen te delen en elkaar te steunen 😃
Ik ben op dit moment met de laatste pilstrip bezig. Spannend!!
Alleen 1 probleempje.. ik kan dus gelijk wel advies of tips van jullie gebruiken haha.
Een halfjaar geleden besloot ik opzoek te gaan naar een andere baan, wat moeilijker bleek dat ik dacht. Weinig geschikte banen, teveel sollicitanten of te jong (25) en/of te weinig ervaring. Omdat wij graag een kindje willen besloot ik daarom om voorlopig bij mijn huidige werk te blijven en eerst te proberen zwanger te worden. Gisteren heb ik mij net echt bij deze beslissing neer gelegd en wat denk je.. word ik gebeld of ik langs wil komen voor een gesprek. Bij een instelling waar ik al eerder gesolliciteerd had en graag zou willen werken. Hmmm.... hoe moet dit samen met de kinderwens, want wellicht krijg ik dan een jaarcontract! Wat vinden jullie?
Verder wil ik jullie natuurlijk allemaal heel veel plezier en succes wensen met het proberen zwanger te worden!
P.S. Ik zie soms van die leuke banners onder de tekst staan, met bijv. je cyclus of hoelang samen etc. Hoe werkt dit?