Cassie, zal vanzelf wel vaker langskomen als de vakantie straks voorbij is. Nu verdienen de kinderen ook wel even de aandacht van papa en mama samen 😊 Idd spannend komende week voor ons beiden!! Ben benieuwd!
Steph, welkom! Hoop dat je snel een beetje regelmaat in je cyclus gaat krijgen en je dan snel zwanger bent! En het hoort er volgens mij bij als je eenmaal voor een kleintje gaat, dat je ook het liefst zo snel mogelijk zwanger wilt zijn!
Gebruik hier ook gewoon het eigen merk van de apotheek. Als het hormoon aanwezig is, geeft elke test aan dat je zwanger bent. Alleen heb je kans dat als je te vroeg test je een vals negatieve test krijgt. Maar die van het kruidvat geven het net zo goed aan als de clearblue.
Vlindertje, hoop dat deze zwangerschap zich gewoon spontaan aandient en je een fijnere zwangerschap hebt dan de vorige keer!
SP, wat balen dat je ongesteld bent geworden 😞 Laten we ook voor jou hopen dat je cyclus ook eindelijk eens een beetje regelmaat gaat krijgen!
Baby, wat balen dat je juist nu een tennisarm krijgt. Beetje jammer dat je dan deze maand over zou moeten slaan ivm de medicijnen. Maar beter dan dat je kindje straks iets zou hebben en jij je af moet vragen of het door die medicijnen is gekomen.
Blondy, gefeliciteerd! Fijn dat het bij jullie zo snel is gegaan en dat je ook geen klachten hebt. Laten we hopen dat zo blijft gedurende de zwangerschap!
Sasir, ik herken het helemaal 😊 Hebben de laatste 2,5 maand 8 geboortekaartjes gehad, ondertussen 6 kraamvisites afgelegd. Dus toen begon het ook echt weer te kriebelen, vandaar dat we er nu toch weer voor zijn gegaan 😊
Baby, ik heb altijd gewoon het eigen merk foliumzuur van de apotheek geslikt toen ik zwanger wilde worden. Wel zo makkelijk als jezelf in de apotheek werkt. Bedenk me nu dat ik daar nog niet eens mee begonnen ben, staat nog steeds boven in de kast. Straks maar eens te voorschijn halen. Beetje moeilijk als je steeds visite krijgt en het steeds weer moet verstoppen 😛 Maar de merken maken niets uit, zolang je maar 5 mcg binnen krijgt per dag. Je zou het ook in een vitaminepreparaat kunnen nemen, dan krijg je naast de foliumzuur ook nog andere belangrijke vitamines binnen.
Bedankt voor het duimen!! Ben nog steeds in afwachting. Ook nog geen klachten, dus we wachten nog eventjes af. Ga er gewoon vanuit dat het niet zo zal zijn deze maand, is tenslotte pas de eerste keer. Maar wie weet 😊
Greetje, volgens mij heb ik dezelfde vitamines nog liggen van de bv van onze dochter 😛
Hebben het een beetje druk gehad de laatste dagen, woensdag een hele kamer leeg geruimd. Wordt de nieuwe slaapkamer van onze dochter. Kunnen we de babykamer mooi in tact houden, hoeven we daar straks niet veel meer aan te doen! Dus 2 boekenkasten uitgeruimd, verplaatst en weer ingeruimd 😞 Wat een werk zeg! Donderdag heerlijk met zn allen naar de dierentuin geweest, kinderen hebben zich goed vermaakt! Vrijdag was het echt even poetsdag hier in huis, moet natuurlijk ook gebeuren. Zeker omdat we 's avonds vrienden kregen te eten en hun zoontje 's avonds bij ons moest slapen. Want de volwassenen hebben lekker een spelletje gespeeld, waren pas tegen 2 uur vannacht klaar 😞 Helaas stond onze zoon al om 4 uur bij ons naast het bed. Hij had in zn bed geplast 😞 Dus uiteindelijk heeft hij bij ons geslapen tot half 8. Dus het wordt vanavond op tijd naar bed 😊 En vandaag op pad geweest voor een nieuw bed voor Sophie, leuk meegroeibed geworden, gelijk maar opgezet. Moeten alleen nog even een passend hoeslaken kopen, deze past amper er om heen 😞 Dus maar eens kijken hou mevrouw nu slaapt vannacht, maar gelijk in haar nieuwe bedje gelegd 😊 Fijn weekend nog allemaal!