leeske schreef:@spontanious, is je ongi er nog niet? En waarom zei de HA dat je dan bloed moet prikken. Ik ben namelijk ook nog steeds niet ongi maar test steeds negatief - misschien moet ik ook maar naar de HA????
, en
Heey Leeske: Mijn ongi is er nog niet. De huisarts zei dat ik misschien te weinig hormoon in mijn urine heb om te testen, het kan ook zijn dat ik gewoon een menstuatie oversla. Ik moet dus tot volgende week vrijdag wachten, als ik dan nog niet ongi ben, een test doen. Is die negatief, moet ik naar het ziekenhuis voor bloedprikken. Omdat ik zo regelmatig was vanaf april wil hij deze bloedtest doen om zwangerschap uit te sluiten of aan te tonen. Ook zei de assistente dat je gewoon wanneer je volgende eisprong er aan komt (gisteren bij mij) je daar rekening mee houdt want die gaat gewoon door volgens haar.
Dit hebben we ook gedaan, haha! Heel wat afgeklust.
Maar ik vind dit hele gedoe wel heel raar. Heb een aantal jaar geleden ook een tijd geen pil geslikt en toen was er iets met het condoom mis.. Omdat ik bang was zwanger te zijn, en mijn menstruatie waarschijnlijk hier ook door langer wegbleef, heb ik toen ook een test gedaan. Toen ik zag dat de test negatief was werd ik 2 dagen later toch nog ongi. Nu weet ik ook dat de 3! testen negatief waren en toch blijft mn ongi weg.. Ik snap mezelf ff niet meer.