Goedemorgen!!
Zouden jullie misschien kunnen vertellen hoe oud jullie zijn (voorstellen)?
Ik wil anders ook wel alle 80 pagina's doorlezen, maar daar ben ik dan even zoet mee 😊
Groetjes Moi
MoiOud lidBerichten: 3.642Lid sinds: 5 juli 2007
BeautyQueen23 schreef:
Wel een raar idee dat je weet dat je over een paar maanden weer stopt met de pil.
Weet iemand hoe het zit als je halverwege met de pil stopt, wordt je dan eerst nog ongesteld van de pil zeg maar?
roos schreef:Hallo Dames,
Sunbeam, Heb stiekem al een paar testjes gedaan, negatief, hoop dat ik te vroeg ben geweest. Ben zo ongeduldig, misschien ook omdat dit de eerste ronde is en allemaal nieuw enzo. Ik voel niet zo veel eigenlijk, heel af en toe links onder in mijn buik een steekje, maar dat is omdat je nu overal op let.
Hebben jullie ook zoveel last van pukkels? Ik wel zeg, had nooit geen puisten, nu heb ik overal bultjes en puistjes ;(
Bij jou wordt het ook spannend Sunbeam ;-)
suusb schreef:Hoi dames!
ik wil mij ook graag het het rijtje toevoegen! Ik ben begin juli gestopt met de pil en ongesteld geworden. Ben na 29 dagen weer ongesteld geworden dus tot nu toe ziet het er rooskleurig uit. We wachten nog 1 cyclus af dus als het goed is gaan we er vanaf begin september voor! Ik heb gelezen dat dit een vruchtbaar forum is.. hahaha hopelijk werkt het voor ons allemaal!
Fijne avond,
suusb