@Ruthje: vervelend zeg dat je zo moe bent, ik heb juist weer beter geslapen dan de afgelopen dagen.... Hoe laat kan je bellen voor de uitslag? Hoop zo dat deze toch positief is voor je!!
@Tweety: mooi dat je het er weer op hebt zitten meid, neem het er straks maar lekker van en verwen jezelf even goed! Vervelend zeg dat je er zo misselijk van bent!
@Dani: he bah meid, wat rot zeg dat je toch weer ongi geworden bent!! Een heel dikke knuffel en hopelijk kan je vakantie voor voldoende afleiding zorgen!!
Hier nieuws, maar durf nog niet blij te zijn.... Ik heb vanmorgen weer een KV test gedaan en........................... ZAG EEN HEEL LICHT STREEPJE VERSCHIJNEN, METEEN AL VLAK NADAT IK DE TEST GEDAAN HAD!!!!!! Heb Bart wakker gemaakt en toen hebben we samen gekeken en hij zag het streepje ook, ik heb natuurlijk zitten huilen van de opluchting en spanning haha... Ik weet dat het nog heel pril is en dat het nog heel makkelijk fout kan gaan, maar dit geeft de burger wel moed, ben nu extra benieuwd naar mn bloeduitslagen! Heb ook beter geslapen dan de afgelopen dagen, in 1x tot 05.15u, dus mn urine was ook lekker geconcentreerd hihi ;). Ga nu ff nieuwe testen kopen, van KV (heb er nog maar 1) en ook 2 van CB, want ga nu elke dag een test doen totdat de ongi komt of de streep echt goed donker is! Ow meiden, ik vind het zo super spannend nu, hoop zo dat het toch raak is en we over 9 maanden (of eigenlijk 8) een kindje in onze armen kunnen houden, wil dit zo graag en heb er al zo ontzettend veel voor gedaan en vooral ook gelaten, vind dat we nu wel een keer verdient hebben ;). Als ik terug ben van het testen kopen dan ga ik het ziekenhuis bellen, spannend!!
Hier een foto van de test:
http://i1208.photobucket.com/albums/cc370/Susanne2611/IMG_1165.jpg (hopelijk werkt de link of misschien zie je wel gewoon een foto als ik nu op snel reageren druk....)
Liefs Susanne