@Stiertje: dankje lieve meid! Als alles goed gaat bij ons dan hebben we de echo bijna op dezelfde dag, ik heb em op de 30ste :D! Verheug me er erg op, wil zo graag zien dat alles goed is!!
@Linda: oke zal het maar geloven hihi, maar blijf wel elke dag testen (CB 1x per week), word er rustig van als de test goed is. Wat een lekker shopdagje voor jou zeg en lekker aardbeien uit eigen tuin :D!
@Lucky: helaas zijn Barts ouders morgen niet thuis, maar gaan misschien maandag dan nog naar ze toe, hopelijk zijn ze dan alleen!! Klinkt als een gezellig en relaxed dagje voor jou, heerlijk!! Veel plezier bij de bbq morgen!!
@Tweety: nesteldrang hoort bij de zwangerschap he en alles aan kant is dan ook weer erg fijn :)! Veel plezier bij je schoonouders morgen! Maandag zijn de winkels toch helemaal niet open vanwege Pinksteren? Ik moet dinsdag ook weer werken, maar heb de week daarna maandag en dinsdag vakantie, heerlijk!! Ow ja, wij zouden 2, 9 of 16 juli af kunnen spreken, laat maar weten wanneer het jullie uitkomt!
Hier vanmiddag naar Pirates in 3-D geweest bij Pathe in Den Haag, was echt gaaf zo in 3-D! En daarna lekker uit eten bij de Griek, daar natuurlijk iets genomen dat veilig is voor tijdens de zwangerschap. Daarna nog ff naar Marko en Sandra thuis en om 22.00u zijn we weer naar huis gegaan, onderweg hebben we nog mijn fiets opgehaald, stond nog bij mn vrijdaggezin omdat het vrijdag zulk slecht weer was dat Bart me met de auto opgehaald heeft. Verder wel weer last van mn buik (ongipijn en misselijk), maar lijkt een goed teken, dus dan heb ik dat er zeker voor over, dus ben maar blij dat ik er last van heb :D! Heb ook meer honger dan normaal en nu ik de Actos niet meer gebruik kom ik hopelijk weer wat aan, want viel daarvan af en moet er echt weer een paar kilo bij... Allemaal kwaaltjes waar ik helemaal blij mee ben, dat alles maar goed mag blijven gaan! Morgen hebben we niks en dan maandag dus misschien nog naar Barts ouders, vond morgen alleen relaxter omdat we dan niet op tijd weg moeten, maar dan kunnen we ze maandag in ieder geval eindelijk het goeie nieuws vertellen!
Iedereen fijne Pinksteren!
Liefs Susanne