@Tweety: hoe was de patat? En wat heb je erbij gehad? Was het verder ook nog gezellig bij je zwager en schoonzus?
@Jolien: een super fijne vakantie en hopelijk mag je zwanger terugkomen of heel snel daarna zwanger wordt!
@Linda: ow wat spannend die NOD midden in je vakantie, hopelijk kan je ons dan snel goed nieuws brengen! Maar sowieso een heel fijne vakantie!
@Dani: snap dat je er bang en onzeker van wordt dat het niet lukt zonder dat er echt een reden voor is, maar het gaat je (en Jolien en Linda) vast snel lukken en dan doeken we dit forum op en dan maken we er 'forum clubje zwanger zijn, 30 jaar en eerste kindje' van!
@Lucky: zolang je geen banner wilt hebben moet je het ook gewoon niet doen hoor en lief van Ruthje dat ze je wil helpen als het wel zover is! Wat vervelend dat dat meisje de hele tijd over haar zwangerschap praatte en frustrerend he als anderen wel meteen zwanger worden, kan me voorstellen dat je dat niet kan vergeten... Maar je bent nu zwanger en dat is fantastisch na alle behandelingen, dus probeer daar aan te denken! Fijn dat je nog wel met iedereen had kunnen kletsen, is altijd fijn weer een beetje bijkletsen. Wanneer gaan jullie aan iedereen vertellen dat jullie zwanger zijn dan? Geniet van je vrije maandag!
Hier kwamen we gister ongeveer tegelijk aan met Barts ouders en tot onze vreugde was Barts jongste broertje er niet, dus ben ik meteen terug naar de auto gelopen om de EHBO doos en het boekje met de testen gepakt. Toen ik binnen kwam heb ik het meteen gegeven en de reactie was onbetaalbaar! Ze hadden het meteen door (mn schoonmoeder had al een voorgevoel) en mn schoonmoeder begon meteen te huilen van blijdschap, zo lief! Mn schoonvader was ook heel erg blij voor ons, dus er werd meteen gezoend en ze feliciteerden ons :D! Het was echt zo leuk, vond hun reactie echt super lief en we hebben het er natuurlijk ook over gehad, ook dingen die er komen kijken bij het krijgen en hebben van een kindje. Ook kreeg ik nog het beroemde Jip en Janneke boek van mn schoonmoeder, die had ze al heel lang in huis en zou ik krijgen als ik zwanger zou en nu was het dan eindelijk zover :D! Ook mogen we het wiegje gebruiken waar Bart, zn broertjes, zn vader en zijn zusjes in gelegen hebben, echt zo bijzonder! Ben gelijk op zolder gaan kijken en wou het wiegje heel graag gebruiken, vind het zo mooie gedachte en weet zeker dat het wiegje er na een opknapbeurt (gaat mn schoonmoeder doen) echt super mooi uit zal zien en de symbolische betekenis is me alles waard, was helemaal ontroerd dat wij er nu gebruik van mogen maken en Barts vader vind het ook super leuk dat wij dit erfstuk in de familie willen houden, iedereen blij dus :D!
Heb vanmorgen ook weer getest met KV en de test was minstens net zo donker als die van gister, dus die van gister was toch goed (dacht dat er misschien iets teveel urine op gekomen was, niet dus) :D! Hopelijk is de teststreep binnenkort net zo donker als de controlestreep en hoop nog meer dat ik donderdag weer bloed mag prikken en dat de waarde dan helemaal goed is! Ik wil dit kindje echt zo graag en doe er alles aan om een gezond kindje op de wereld te zetten!
Wij hebben verder geen plannen vandaag, Bart moet voor zn stage aan de slag en ik ga een beetje opruimen met mn aquaria bezig, een lekker relaxed dagje dus! Dan morgen werken en daarna heb ik alweer 2 dagen vrij :D. Daarna een lange dag op mn werk en daarna is het alweer weekend. Dan komt een goeie vriendin van mn moeder en mij naar Zoetermeer en dan gaan we het haar ook vertellen, ga nog even een leuk idee bedenken om het te vertellen, maar Lucky's idee is zeker een grote kanshebber :D. Gaan het na de hopelijk goeie echo ook aan Barts opa en oma vertellen, ga dan ook Lucky's idee gebruiken, neem aan dat ze het dan wel door hebben ;). Ben heel benieuwd! Helaas kan ik het mn moeder, oma en tante pas zaterdag over een week vertellen, want wil het niet door de telefoon doen en dan zien we ze pas weer.... Baal er echt van dat ik het mn moeder pas zaterdag over een week kan vertellen, maar denk niet dat ze boos zal zijn dat ze het als laatste hoort, neem aan dat ze wel begrijpt dat ik zoiets groots niet door de telefoon wou vertellen. Denk dat zij net als mn schoonmoeder gaat huilen haha, we zullen zien!
Iedereen een fijne maandag!
Liefs Susanne