Jeetje! Wat gaan jullie hard! Dat kan ik allemaal niet bijhouden hoor..
Nouja, een poging dan 😉
Susanne, sinds ik zwanger ben slaap ik ook slecht(er) eel wakker tussendoor en dan wat moeite met weer inslapen. Dus wie weet... 😉
Die tweede week voor na je ie is de lastigste ja.. dan lijken de dagen op zich al wel weken te duren
Tweety braadt ballen 😃 Je brengt me wel op een idee, hmm. Tja, vanavond eerst maar de kliekjes chinees van gister opmaken.
Jij ook ex-vega? Ik had hetzelfde probleem, dusdanig ijzertekort dat ik steeds flauwviel. Da's geen pretje, dus dan toch maar part-time vegetarier geworden 😉
Stiertje, mijn zorgen zijn niet alleen vanwege het ontbreken van kwaaltjes/symptomen, maar deels ook vanwege het verdwijnen van dingen die ik eerder wel zag/voelde. Maarja, we wachten rustig af, en ik hou mezelf maar voor dat zolang ik geen bloedverlies heb, er geen reden is het vertrouwen op te geven.
Voor jou begint het langzaamaan ook weer spannend te worden he? Ik duim voor je donderdag.
Jeuj Ruthje! Toch fijn dat je weer (deels) de afleiding van aan het werk zijn hebt.
Susanne, mijn duimen heb je hoor! Maarre.. hoe kom jij bij drie dagen werken op 46 uur uit joh?
Lucky, ik zou toch willen zeggen, houdt moed! Maar aan de andere kant zou ik dat ook weer een beetje hypocriet van mezelf vinden, want het lukt mij zelf maar net aan om m'n eigen raad op te volgen 😉 Heb je inmiddels al eens getest of de CB ipv 1-2 nu 2-3 aangeeft?
Linda, toch de eerste stappen in de mmm. Is even slikken, maar het gevoel dat je meer 'geholpen' wordt is ook wat waard. Enne, er zijn maar weinig dingen zo lekker als een helemaal zelfgemaakte pizza 😃 Deeg kneden, laten rijzen, uitrollen en stapelen maar 😉 He verdorie, nu heb ik weer zin in pizza 😉
Die thuistest geeft idd slechts een indicatie. En geen enkele man zal staan te springen om zijn kwakkie in te leveren 😉 Ze worden toch een beetje beoordeeld op hun 'mannelijkheid'. Maar zoals alles, ook dat went, indien nodig.
Vervelend van het resultaat van je shoppoging Stiertje, of eigenlijk het gebrek aan resultaat.. Wat moeten wij vrouwen soms toch een hoop opgeven / accepteren om onze wens in vervulling te zien gaan he..
Zooo, dat ik ben weer bijgelezen 😊
En nu heb ik honger 😉 Morgen nog twee weken voor er een hopelijk eend eind komt aan de eerste onzekere fase. Ik durf er nog steeds niet zo op te vertrouwen, de eerste twee zwangerschappen had ik vanaf het eerste begin o.a. een zwaar gevoel in mijn onderbuik, fiks paarse tepelhoven en last van misselijkheid 's ochtends. Die ontbreken nu allemaal. Maar gek genoeg waren de testen dit keer vele malen donkerder.. Achja, misschien is dat dan wel omdat ik meer hcg uitplas 😉 blijft er te weinig in mijn lijf voor kwaaltjes 😉
Sorry voor het gezeur hoor dames, vanaf nu ga ik me (nog meer) alleen focussen op het positieve. Wat komt dat komt en daar doe je toch niks aan. En het heeft weinig zin je rot te voelen over iets wat misschien niet eens zal gebeuren 😊