Heey meiden,
Heb hoop gemist en is inmiddels hoop veranderd weer dus even kijken dat ik geen dingen zeg die al veranderd zijn 😉
Lucky: lekker druk op je werk vandaag dus? Heerlijk meis zo zet je je zorgen even opzij en gaan de dagen snel.
Dani: shit zeg balen van je ongi, je lichaam kan idd heel erg voor de gek houden, dat haatte ik nog het meest, gewoon weten waar je aan toe bent is veel beter. Hopelijk komt je wens nog uit om of samen zwanger te zijn en iig op vakantie samen zwanger.
Jolien spannend dat je er zon " speciaal" gevoel bij heb deze ronde, hopelijk zegt dat iets over de uitkomst. Welkom op de wacht bank, zit ie beetje lekker?
Ruthje: heerlijk aan genieten van je vrije dag? is het daar ook warm en zonnig? lekker in de tuin zitten joh! ben je beetje gevorderd met j takenlijst?
suus: idd je zin vond ik ook mooi zoals ruthje al benadrukte. gewoon moed houden voor volgende ronde. Goed dat je gezegd heb waar het op staat nu idd hopen dat ze eens doorhebben waar ze mee bezig zijn potverdorie...en dat je weer hoop krijgt is heel logisch maar niet leuk 😞 vind niet dat ze zomaar zulke uitspraken moeten doen, laat dat lekker aan 1 arts over. sterkte ermee schat......je temp word miss beinvloed door iets anders 😞 allemaal even goed bijhouden en dan bij dr jansen voor zn snufferd houden
Erica tuurlijk meis duimen we mee voor je papa, sterkte ermee, wat vreselijk weer zeg.....voor jou persoonlijk duim ik dat je snel 8 wken bent en wat meer vertrouwen heb.
Over dat pech en aanvoelen, ja wij hebben ook heel wat pech gehad in korte tijd, maar ben het maar gaan relativeren, bij ons was het pech op de finaciele kant, 10.00o ruim gestolen, alimentatie, miskramen, kut jeugd.... ect....maar als ik dan hoor dat iemand kanker heeft zoals me mmoeder toen, dan denk ik meteen, nou dan hebben wij nog geluk, geld is vervangbaar.......en dat aanvoelen heeft me man ook, vind ik best eng soms, want dan zegt hij keer iets en dan denk ik dat het gebeuren gaat.
hier: gaat goed hoor, ben wel duidelijk te ver gegaan door te koken staand en het zaterdag ritje naar centrum, dat ga ik allemaal niet meer doen, heb van de VK dus ook rust gekregen.....zit nu in de zon op me reet, sander doet de hond straks en ik ga koken met stoel erbij. Met vrienden ga ik alleen nog maar zitten en thee drinken, centrum komt el weer na de bevalling. heb die bandenpijn nog steeds, al sinds gisteren 7 uur, het word wel minder als gisteren maar moet dus echt rusten
Nu is het wel moeilijk hoor want we hebben een mooie nieuwe dyson kruimeldief, dat ding zuigt als een kreng, heb dan zo zin de boel lekker te gaan zuigen, hij staat in de kast en roept..." kom dan joyce, laat mij lekker werken, kom dan joyce ik wil gebruikt worden".....maar ja ik moet sterk zijn en hem lekker op zn plaatsje laten staan.....heb wel even 5 min geprobeerd hoor 😉
Liefs