Heey goedemorgen,
Dani: meis linkt leuk zeg wat je gaat doen met je vriendin. gezellig! hopelijk draait weer ook nog beetje om, want nu is echt niets.
En ik snap at je bedoeld over je vriendin, maar jouw verdriet is niet minder erg hoor meis. het is voor jullie allebei klote dat je nog met lege handen staat 😞 en op welke manier maakt verder niet uit.
Kan me ook heel goed voorstellen dat het vreemd voelt dat iemand die 6 maanden eerder gestop is, ondanks me miskramen, toch 3 keer zwanger geweest is, en jij niet 1 keer....ik kan me die frustratie echt heel goed voorstellen....dat je gaat twijfelen aan je lichaam,....en wou echt dat ik kon zeggen dat je over 2 jaar een kindje had, dat je wist waar je aan oe bent...maar ik vind het onwijs goed dat je blijft ge loven in jezelf en je lichaam. Ik heb in al die tijd hier op forum meiden zwanger zien worden waarbi he niet lukte die nu een kindje hebben, dus jouw tijd MOET gewoon komen, en daar gaan we voor ok?
Lucky goed zo lekker luieren hoor, mama lucky heeft rust nodig, dus lekker aan toegeven. waar gaan jullie eten?
Ik vind niet zo erg om naar ziekenhuis te gaan, zoals je al zegt exstra controles enzo....vind juist goed. en ja de bavlling kan nu idd heel dichtbij komen...raar idee als je naar afspraak in ZHK gaat en je hoort....nou mevrouw Joyce u heeft 1 cm ontsluiting, de baarmoeder is rijp we gaan uw kindje halen.....is heel onnatuurlijk, dus lijkt me heel vreemd.
ik moet trouwens steeds aan je denken lucky, da je al zo ver bent, en het me zo verdriet doet dat je niet genieten kan nog. Lukt het wel met de phych?
tis echt super dat er weer zoveel nieuwe meiden bij zijn Tara, Flo, Joyce, Pinkie.....heerlijk......en iedereen leef zoo met elkaar mee......tis jammer dat de zwangere onder ons zoals Lieve enzo allemaal weg zijn en we dus daardoor ook mensen kwijt zijn......maar ik wil jullie echt niet verlaten, hoe druk miss ook is straks, zit al sinds mei 2009 op forum algemeen en vind dit een super topic!! wilde dat even kwijt.
de tweeling is geboren, richardo en dylano ( zal die laaste verkeerd schrijven) zijn vanacht geboren en moeder en kind maken het goed, ik denk dat we vanavond gaan kijken, want moeder mag als goed is naar huis vanmorgen, dus vanmiddag zal het er niet in zitten, moeder zal ook rust willen....maar we zijn dikke vriendinnetjes dus we spreken onderling gewoon af wanneer zij wil dat wij komen, tis HAAR dag.
hier eindelijk sinds lange tijd heeeeerlijk geslapen, lekker met raam open, valt denk ik last van me schouders af, zal daar aan liggen vermoed ik...kon me draai al dagen niet meer vinden, en dan oog op de volgende dag weer een wekker om 5.30 maakt het stress vol, nu ik kon en voorlopig kan uitslapen denk ik onbewust wat makkelijker als ik niet slapen kan...
haha wat een verhaal, sorry hihi
Liefs