Goede morgen, ik breek even bij jullie in als jullie dat niet erg vinden
Een hele tijd geleden schreef ik hier mee,omdat ik tijdens mijn zwangerschap erg ziek was en daardoor bijna niet op internet te vinden was ben ik gestopt met meeschrijven maar ik moest net aan jullie allemaal denken dus ik kom even binnen vallen om te zien hoe het met jullie gaat!
En als ik het goed lees dan word ik helemaal blij van binnen!! Lucky lieve meid, wat heerlijk om te lezen dat je zwanger bent,wat heb je er lang op moeten wachten en wat is het je gegunt
Ruthje,hoe gaat het met jou? ik lees dat je nu volop bezig bent met de behandelingen, wat fijn dat je nu eindelijk echt kansen hebt, maar als ik dan lees dat je een miskraam hebt gehad dan word ik daar erg verdrietig van,ik hoop zo dat je heel snel zwanger mag zijn!!
Tweety, ik weet nog dat jij zwanger werd, maar ik lees nu dat je al 36 weken bent, jeetje wat gaat de tijd snel!! Ik lees dat jullie een meisje krijgen,wij hebben ook een meid en we genieten er volop van, ik wens je heel veel succes,de laatste loodjes zijn het zwaarst maar je krijgt er zo iets ongelofelijks moois voor terug!!!
Susanne, ik lees dat het bij jou ook raak is!!! Waaauuuww!!! Fijn voor je meid, ook bij jou heeft het lang geduurt, en ook jij hebt er heel veel voor moeten doen!! Jullie geven wel veel hoop voor andere meiden die al lang bezig zijn denk ik, want jullie bewijzen dat in veel situaties de aanhouder wint!!
Ik kan veel van de andere meiden die hier ongeveer een jaar geleden zo trouw meeschreven niet meer terug vinden, Madelief en Feetje zijn ondertussen vast bevallen.
Hoe gaat het met Stiertje,Elmo, Karin,Erica-J,en al die andere lieve meiden die ik nu vergeet?
Alle meiden die hier nu meeschrijven maar waar ik niet mee meegeschreven heb!! Heel veel succes, ik hoop dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen worden!!!
Met mij gaat het erg goed, mijn man en ik genieten volop van ons kleine meisje, het is echt geweldig om te zien dat ze iedere keer weer wat bijleert,ze kruipt al volop rond, eerst kroop ze nog alleen achteruit maar nu dus ook vooruit,het is een erg vrolijk kindje,ze slaapt goed door, eet prima en groeit goed dus we zijn intens gelukkig!Al mijn klachten zijn ondertussen verdwenen en ik ben druk bezig om mijn conditie en figuur weer terug te krijgen, de artsen in het ziekenhuis zijn er ondertussen ook precies uit wat me toen zo ziek maakte dus bij een eventuele volgende zwangerschap loop ik weinig risico op dezelfde klachten, we willen in december graag voor een tweede kindje gaan maar dan wil ik wel echt terug op mijn oude gewicht zijn en mijn oude conditie weer terug hebben
Ik ga proberen zo nu en dan even mee te lezen om te zien hoe het met jullie allemaal gaat
Ik breek weer uit 😉 gr, Annemieke