Hoi ladies,
Hier ben ik ook weer een keer! Ik lees af en toe nog wel wat hier, maar laaaang niet alles, want jullie gaan zo hard!
@nieuwe zwangere meiden: heeeel erg gefeliciteerd!! Geniet ervan en ik wens jullie een hele goede zwangerschap met weinig vervelende kwaaltjes!
@meisjeP: jeetje meis, het is niet niks wat jullie nu meemaken... Je klinkt wel sterk in bovenstaand bericht, voel je je ook zo? Wat gun ik jou toch ontzettend een lief klein wondertje in je buik...
Maar hoe moet het nu verder als het op deze manier niet lukt (aangezien je aangeeft dat die kans erg groot is)?
Ik denk vaak aan je hoor meisjeP en dan hoop ik echt heel hard dat het bij jullie ook een keer mag gaan lukken... Heel veel succes en sterkte!! Dikke knuffel!
@Sunshine: wat spannend, ik kom morgen dan zeker even kijken, duimmm voor je!!
@Rebecca: sterkte en succes met de laatste loodjes en ook alvast met de bevalling (je weet immers nooit hoe snel deze zich aandient nu)!! Heb je nog een recente buikfoto??
@hier: alles gaat goed, mag niet klagen hoor, wat sneller last van mijn rug, maar eigenlijk vooral 's ochtends als ik wakker word (dus ga vannacht proberen met wat meer kussens te slapen) en als ik lang in de auto zit. En heb 's avonds last van opkomend maagzuur, maar ja, gelukkig bestaan er rennies ;-).
Voel ons jongetje heel vaak bewegen, dus dat is geweldig! 😊
Ennn wat superfijn is, is dat we eindelijk een huisje gevonden hebben, 6 minuten (jaja, lief heeft de tijd opgenomen) rijden hier vandaan! Het is een vierkamerappartement, dus met woonkamer, drie slaapkamers (waarvan twee erg ruime en een kleine), aparte ruime keuken, badkamer met bad, apart washok/berging en ruim balkon. Daarnaast hebben we een gedeelde tuin, waar in realiteit alleen wij gebruik van zullen maken :-). Het is een chalet met twee verdiepingen (dus begane grond, 1e en 2e verdieping), waarvan wij 1 hele verdieping hebben. Wij zitten op de eerste verdieping, maar de begane grond is lager dan de weg zeg maar, om bij de 1e verdieping te komen ga je buiten een trapje op, daar is dan de tuin en ook onze verdieping, dus als wij naar buiten gaan zijn we meteen in de tuin.
Vlak achter het chalet is een speeltuin wat bij een hotel hoort, maar waar wij ook gewoon heen kunnen, dus dat is straks natuurlijk ook super!
Ben echt zooo blij, zat er echt mee in mijn maag de laatste tijd dat we nog niks hadden en zag het al niet meer gebeuren dat we nog snel genoeg iets zouden vinden. Dus we hadden al een alternatief bedacht, namelijk dat we dan een appartement verder weg zouden nemen en in de winter wel hier in het hotel zouden wonen, maar dat hoeft nu dus lekker niet meer! 😃
Hebben echt geluk gehad, want hier vlakbij is echt haast niets te vinden, omdat alles aan toeristen wordt verhuurd, aangezien dat gewoon veel meer geld oplevert. Er zijn ook toeristen die een hele winter lang eenzelfde appartement huren en dan steeds die winter terugkomen. Maar de eigenaar is een bekende van Martin (zeker van zijn vader) en vond het geloof ik een fijner idee dat er gewoon mensen voor vast zouden komen wonen, denk ook omdat hij er zelf ook woont met zijn vrouw en zoon op de 2e verdieping en met toeristen weet je nooit wie er komen natuurlijk. Is trouwens een hele aardige man, dacht ook helemaal mee hoe we dingen konden doen voor het baby'tje enzo en zelf zijn zij er buiten het winterseizoen trouwens bijna niet.
We gaan er in juli in, het had al eerder gekund (we hebben ook al een sleutel), maar wij zijn zelf in juni nog drie weken in Nederland, en in juli komt het vaste personeel weer in het hotel die dan kunnen helpen met verhuizen en nieuwe meubels in elkaar zetten. Voor die tijd zal onze schilder nog wat muren verven en moeten wij zelf nog een aantal meubels en de babykamer bestellen, dat gaan we deze week doen. Er staan nu trouwens nog oude meubels in, maar de eigenaar zei dat als we laten weten wat we willen houden daarvan hij de rest er alvast uithaalt voor ons. Dat is dus het meeste, alleen zullen we misschien twee bedden en een kast in de logeerkamer laten staan.
Dat was mijn (iets te ;-)) uitgebreide verhaal, maar ik ben echt zo enorm opgelucht dat we wat gevonden hebben en eindelijk weggaan uit het hotel! 😃
Ik hoop dat het allemaal goed gaat verder met iedereen hier!
XXX