haha...nu was ik toch op pagina 100?? net nog niet...huh? achja....
:D:D:D:D
thanks linnie! nu jij ook he?!
Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
linnie schreef:ja je was( bij mij) al op pagina 100!!!!
ik vind dat het nu ook wel tijd is voor mij ja!!!! maar denk echt deze ronde niet!
Sunshine8 schreef:ow FAITHE: by the way:ik had vrijdag stiekem al getest en die was hadrstikke negatief....en nu...mega super positief! Dus ook voor jou is er nog steeds niets besloten!! ;)
Sunshine8 schreef:ow FAITHE: by the way:ik had vrijdag stiekem al getest en die was hadrstikke negatief....en nu...mega super positief! Dus ook voor jou is er nog steeds niets besloten!! ;)
Faithe schreef:@Linnie ja ik kan stappen ondernemen maar dat zal dan mijn baan kosten! Er is ontzettend veel gezeiks bij me op het werk aangezien het hoofd opeens opstapt over 2 maanden. Dus jeh ik hou mijn hart vast!
fijne dag dames.
Faithe schreef:@Linnie ja ik kan stappen ondernemen maar dat zal dan mijn baan kosten! Er is ontzettend veel gezeiks bij me op het werk aangezien het hoofd opeens opstapt over 2 maanden. Dus jeh ik hou mijn hart vast!
fijne dag dames.
linnie schreef:ik heb even die zwangerschapstest gedaan op internet en ik heb 65% kans dat ik zwanger word deze maand, maar mijn gevoel zegt dat ik ongi ga worden
Faithe schreef:Nu geeft dat ding aan 74% met dat ik meer plas dan normaal hahaha.
Linnie ik heb weinig keuze deze week werk ik 56 uur dus jeh.
DUS ik ga nu echt slapen.
Sunshine kan je nu wel je secret story vertellen?
mooncat schreef:Ik kan die online zwangerschapstest op babybrabbel niet vinden hoor
Mowzy schreef:ik heb 47% kans volgens die test..
Vriendje vroeg gister wel vanuit het niets, ben je zwanger?
Mowzy schreef:Je kunt ook gewoon le liefste glimlach opzetten 😉 Dan weet hij ook wel genoeg toch??
Hij vroeg het omdat ik niet helemaal lekker was en omdat ik vroeg mn bed in ging. Ik zal m eens snel wakker maken want we moeten over een uur naar het gemeentehuis.