Dank je wel meisjeP
Hoe gaat het met jou?
FaitheOud lidBerichten: 5.269Lid sinds: 18 december 2011
meisjeP schreef:super hoor, benb echt blij voor je meis! T is jullie gegund!
Ik zit inmiddels op dag 6 van mn cyclus en dag 4 van mn Clomid kuur.... vrijdag ochtend om 8.00 de eerste follikelmeting... heb verder nergens last van dus ga er ook weer van uit dat deze kuur niet aan slaat...!
Wat fijn dat je al zo snel een echo hebt!!! Dit ivm je PAP?
Sunshine8 schreef:@mamabinky: ja was idd wel super gaaf!! MAar was JIJ dat met dat wit en dat goud aan?? 😉 😛 haha
Super sfeertje was er ook!
Dadelijk met de auto naar de garage, zal wel weer lekker wat centen kosten! 😞 maar ja...
linnie schreef:goede morgen dames, hier sinds gisteren erg pijnlijke (.)(.), dus laat die ongi maar komen( zondag NOD)
Elien schreef:linnie, 1x kan genoeg zijn he... Hoop het zo, zo erg voor je! Wanneer zou je willen testen? Nu dag 28, het kan al bijna toch? Of wacht je liever af?
Elien schreef:Oh Maja, spannend!!! Heb je een voorgevoel? Duim duim! Wat ga je hierna doen? Al zicht op een baan, of ga je verder met een studie?
Rebecca schreef:Faithe nee die buik valt wel mee! Deze is van afgelopen zondag:
[ATTACH=CONFIG]2851[/ATTACH]
Faithe schreef:Weet iemand waar je een muziek ding voor baby kan krijgen met het GELUIDJE TWINKLE TWINKLE??????????????????
linnie schreef:wat is er faithe?
Maja schreef:Baal baal baal baal baal... ik heb 3 onvoldoendes van de 10. Dus ik moet gaan herkansen. Wat baal ik hier enorm van. :(:twisted::cry::evil: