Elien schreef:Hoe voel je je Sunshine? Bij welke termijn ging het bij je eerdere zw. schappen mis?
Hier voel ik me echt niet lekker, ben hardstikke misselijk 😞 Maar ja, dat hebben we er voor over zullen we maar zeggen..
Ik voel me thuis wel goed, maar op het werk slecht...het is daar echt niet lekker werken! zo;n droge vieze lucht. Ik begon al gelijk weer te gapen en kreeg overal jeuk.... verder voel ik me wel oke, af en toe beetje misselijk-achtig gevoel, maar dat is van 1 op 10 maar een 3 of zo, dus dat gaat wel.
Mijn vorige keren gingen bij de 1e en 2e zwangerschap bij de 5 a 6 weken mis en de laatste dan met 10,5 week van die tweeling.
Haha en gisteren dacht ik ineens vanuit het niets: het zijn er 2!!!:shock: haha, maar daarna dacht ik weer, nee we zien het wel.
Maar soms heb je zo;n moment dat je ineens zo heel vastberaden iets denkt 😉
Ik moet het op het werk wel eerder gaan vertellen en al helemaal omdat het daar zo vreslijk slecht geventileerd en zo is....ik ben wel ook bek af als ik de trap op of af loop....maar goed, wanneer ik het precies zeg weet ik nog niet, In elk geval pas na de echo. Daar ga ik maandag maar voor bellen!:D