MellOud lidBerichten: 22Lid sinds: 1 januari 2005
Goede avond! Mag ik mij aansluiten bij dit gezellige topic? Mijn vriend en ik zijn ook druk aan het klussen!
Sunshine8 schreef:maja meid, ik vind dat jij nu deze ronde zwanger gaat worden! :D
mooncat schreef:Hahaha ach gelukkig komt er regelmaat in. Btw zag iemand in jouw vriendenlijst van Hyves die ik ook ken 😊
Niks zeggen hè
Maja schreef:En ik vind dat jouw beebje (of beebjes, volgens June) zich deze keer heel stevig vasthouden!!!!
Sunshine8 schreef:Op 28 januari gaat het gebeuren,
dan kom ik jullie allemaal opspeuren!
Maar voor nu zit ik nog veilig in mama's buik,
lekker gezellig en warm, daarvan maak ik tot die tijd nog even gebruik.
Jullie zullen tegen die tijd wel benieuwd zijn wie ik ben,
ben ik een Lady of een Gentleman?
Ik laat jullie er nog even over dromen,
als het zo ver is zullen jullie het wel horen.
Zoiets wil ik denk ik op een taart maken of zo en die dan geven.....is dat iets???
Faithe schreef:Super ook om het bekend te maken op hyves en sms enz
Maja schreef:Volgens mij heeft mamabrinky een oude lijst gebruikt, want de mijne klopt ook niet.
Maja schreef:Volgens mij heeft mamabrinky een oude lijst gebruikt, want de mijne klopt ook niet.
girlnextdoor1987 schreef:ff kort mn verhaal.. lees en reageer straks..
mn vriendinnetje en collega is bedonderd door dr vriend woonde vanaf april samen en hij heeft bijna 20.000euro van haar rekening weggehaald..
hij had ook losse handjes en zij is zaterdagnacht gevlcuth naar haar ouders..
hij is hier al 2jaar mee bezig geweest achteraf gezien.. echt om misselijk van te worden.. hij kwam ook welles bij ons over de vloer.. ben echt pissig!
echt een heel web van leugens.. ben echt boos!
Lola01 schreef:GND, jeetje wat een rotstreek! Heel veel sterkte voor je vriendin.
Net de 1e echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen :)
Mell schreef:Goeie middag!
Wat leuk voor je Lola!!
Sunshine; werk ze. Ik ben benieuwd hoe je baas reageert.
Vandaag tot half 4 gewerkt. Vanavond ff naar de Makro.
Hier ook een druk weekend voor de boeg! Werken en m'n vriend is jarig!
Lola01 schreef:Bedankt voor jullie reacties 😊
GND, ja echt heel mooi.
Nu besef ik pas dat het echt zo is.
Neclaa schreef:@ sunshine: het was TOP!! Heb heel veel gelachen en gefeest natuurlijk!! ben gisteren begonnen aan het boek van millennium trilogie deel 1 .. pfff wat een verhaal kan niet meer stoppen met lezen!
Sunshine8 schreef:ALs ik mn boek af heb, mag je dat ook lezen 😉 is ook spannend! (zeggen de dames hier op het forum tenminste! 😉 haha! Nee is best spannend. was t laatst aan het doorlezen en merkte zelf dat ik niet kon stoppen! haha, dan zal het ook wel goed zijn! ;))
Sunshine8 schreef:ALs ik mn boek af heb, mag je dat ook lezen 😉 is ook spannend! (zeggen de dames hier op het forum tenminste! 😉 haha! Nee is best spannend. was t laatst aan het doorlezen en merkte zelf dat ik niet kon stoppen! haha, dan zal het ook wel goed zijn! ;))
Neclaa schreef:Ben jij een boek aan het schrijven? Heb ik helemaal gemist?! Maar superleuk hoor ! Nou kan niet wachten :))
Maja schreef:Fijn hoe je baas reageerde, Sunshine!!
Ik zat net op de bank en dacht opeens: het is niet gelukt deze ronde. Ik weet niet waarom en hoe ik erbij kwam, maar het voelt zo. Heb het idee dat we steeds op het verkeerde moment klussen. Hopelijk is het niet zo.
Sunshine8 schreef:Op welkde dag zit je nu dan???? Als je denkt dat je op de verkeerd momenten klust kun je misschien eens met ov testen ed proberen, of had je dat al???
Mariska1987 schreef:Helaas, samen met vriend besloten om toch met de volgende strip doortegaan. Vorige week zaterdag de laatste pil en dan gisteren zondag weer de pil genomen. Dus gewoon na de normale stopweek.
Ik vind het wel jammer, maar we kunnen beter in september stoppen. Dan krijg ik in oktober mijn contract en dan is die "zekerheid" binnen. We hebben ook besloten om in de tussentijd dan maar de woonkamer te behangen en verven.
Ik blijf wel meelezen hier hoor! En zodra het eind augustus is een een topic openen/zoeken voor de augustus stoppers :)
Faithe schreef:Druk om niets gemaakt he maal 😃
Ik heb de brieven om het te vertellen tegen mijn schoonouders af 😃 en om mijn zus te vragen of ze meter wil worden.