Whaha.... Heb heeeeeeeel erg slecht 2 frikandel speciaal gegeten!!!
Ik ben er aan verslaafd sinds ik zwanger ben! Had ik de vorige x ook !
:oops:
Sunshine8Oud lidBerichten: 2.689Lid sinds: 22 april 2010
kuin schreef:foeiemoguh allemaal, weer paar dagen weer niet geweest maar vandaag goed nieuws... heb net zwanger getest!!!!!! Sta nog een beetje te trillen maar is echt zo geloofik 2 dagen voor nod!!!
kuin schreef:foeiemoguh allemaal, weer paar dagen weer niet geweest maar vandaag goed nieuws... heb net zwanger getest!!!!!! Sta nog een beetje te trillen maar is echt zo geloofik 2 dagen voor nod!!!
meisjeP schreef:Kuin gefeliciteerd! Wat gaaf zeg, lekker genieten van dit goede nieuws!
Hier vanmorgen weer naar het zh geweest... helaas weer niks gegroeid! Dus is het eigenlijk officieel dat we door de Clomid heen zijn, k moet vrijdagochtend nog en dan woensdag naar de gyn... Pff dikke tranen hier, sorry dat ik daar alweer over zeur! Ik vraag me zo af waarom niet... wat is er mis?
girlnextdoor1987 schreef:
girlnextdoor1987 schreef:hahaha is maar gewoon nagellak :)
Faithe schreef:Hendig mooi.
Ik de mijne wat korter geknipt manlief had teveel krassen :D:D:D
Niet gewend lange nagels!
Mare buikje begint nu he..
Nog 2 dagen en Maal is 23 weken whahaha
It's me freaky freeky :p
slotje schreef:mijn buik is echt nog niet echt zichtbaar, met eerst zie je wel verschil natuurlijk maar je zegt nog niet, goh daar zit een baby in! Was laatst in de babywinkel toen heb ik hem maar express uitgezet om er een beetje bij te horen hahaha! Maar ik heb hoop dat het nu wel snel gaat komen!!
girlnextdoor1987 schreef:mooncat gefeliciteerd!!!!
girlnextdoor1987 schreef:een kwart?? hahaha je zit al op de helft lieve schat!
en dit jaar wordt jouw jaar! 😉 fijne dag!
girlnextdoor1987 schreef:een kwart?? hahaha je zit al op de helft lieve schat!
en dit jaar wordt jouw jaar! 😉 fijne dag!
Rebecca schreef:! Hoe voel jij je faithe? al misselijk?
maal schreef:rebecca prachtige buik!!!! nog steeds!! hoop dat je pukkie snel komt!!!
pfffff dr loopt hier n krolse kat rond buiten en die loopt de hele tijd te krijssen, miauwmiauwmiauwmiauwmiauwmiauwmiauwmiauw miauwmiauwmiauwmiauw miauwmiauwmiauwmiauwmiauwmiauw
en ze begin soms om 5u sochtends of om 6u en ik word er dus elke ochtend wakker van.. nu zit ze ook weer voor de deur te krijsen. de eerset nacht dacht ik dat het me eigen kat was die gewond was dus ik panisch zoeken om 5u... ik hou van katten maar deze begint me egt te irriteren, ik heb niets voor niets onze kat laten helpen nou moet ik naar het gekrijs va neen andere luisteren pffffff
wat bezielt het baasje om zn kat niet te helpen ... helemaal geeeek want uitslapen zit er zo ook niet in op me vrije dagen!!!!