liek84Oud lidBerichten: 3.509Lid sinds: 21 januari 2010
heb je zo'n lelijke naam gekozen, dat bijna niemand zn kind zo wil noemen? 😉
liek84 schreef:heb je zo'n lelijke naam gekozen, dat bijna niemand zn kind zo wil noemen? ;-)
maal schreef:Staat er zo onduidelijk dat iemand zn kind A. Heeft genoemd?
maal schreef:Staat er zo onduidelijk dat iemand zn kind A. Heeft genoemd?
Faithe schreef:MAAL deze link 😉
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp?naam=A&selFrom=1990&selTo=2010&Geslacht=J&Submit=Zoek+deze+naam
linnie schreef:goede morgen dames,
ik heb een vraagje, ik slikte medicijnen op recept van mijn huisarts, tegen hooikoorts, huismijt e.d.
ik slik dat nu al ruim een jaar niet meer, maar heb er momenteel veel last van.
is er iets homeopatisch o.i.d. wat ik kan gaan gebruiken vanwege het zwangerworden?
ik nies me regelmatig een bloedneus e.d. word er gek van
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp?naam=A&selFrom=1990&selTo=2010&Geslacht=J&Submit=Zoek+deze+naam
linnie schreef:kan ik dat gewoon bij het kv halen? heb hier niks anders in de buurt
of ergens via internet bestellen
Mowzy schreef:Jeetje faithe, je was nog zo positief en dan toch dit 😞
Succes meissie, dikke knuf!
Rebecca schreef:oooh die nijntjes wow! die wil ik ook 😊 mijn hele kamertje is in die stijl en ook die kleurtjes, wat knap van je!
badeendje schreef:@ Faithe; sterkte meid!
@ Linnie:wat kinderachtig van je vriend zeg! Zou m dan ook een flink schuldgevoel aanpraten dat er zo nooit geen kindjes komen natuurlijk :twisted: (pijnlijke boobie's kan ook duiden op je ei-sprong dus volgende keer wel seksen!)
@ Mooncat; weer vollop er tegen aan dan :)
badeendje schreef:@ Mooncat: temperatuur gaat vaak ineens omhoog tijdens/na je eisprong. Op www.fertilityfriend.com kun je dat heel mooi bij houden in een grafiekje en alle klachtjes etc invullen (wel in het engels) en die geeft dan ook aan wanneer je precies je ei-spring hebt.
Mowzy schreef:Jeeeeeej foto!!
Rebecca schreef:faith, ik meen het hoor, ik zou ze zo van je kopen!!
Faithe schreef:Ik ook :D:D:D
Sunshine8 schreef:Hmmm net heerlijk ggeten, spinazie met ZAND!!!! bleeehhhhhrggg........
We hebben normaal gewassen spinazie maar nu niet en dus was m'n kereltje een beetje zuinig geweest met het afspoelen....knars knars....hahah.... Hebben het maar niet opgegeten...dan maar n dagje zonder groente...;)
Dadelijk naar een verjaardag en ik heb totaal geen zin. Ben hardstikke moe van Loes watwe gedaan hebben vandaag. Heb 5 machines was gewassen, het huuis gepoetst,bedden afgehaald, boodschappen gedaan, met de hond naar t bos geweest en hij heeft gezwommen, de tuin gedaan en mu zit ik lekker op m'n luie kont......helemaal klaar om niets meer te doen, maar helaas......
M'n vruchtbare periode is geweest, nu maar afwachten.
En in mijn. Hoofd blijft die naam maar steeds rondspoken. Vroeg aan m'n vriend wat hij ernou echt vanvond.
Antwoord: dat wordt het gewoon! Die staat op nummer 1!!!!
Nou, zijn we het daar over eens;) nu de baby nog. Hihi.
Rebecca schreef:hoeveel wil je ervoor hebben :)
maal schreef:ik vin dat egt knap zulke schilderijtjes,,, gnd maakt ook van die live dingen, ik kan egt geen winnie de pooh naschilderen,,,,,
ik maak altijd dit soort dingen,, ben nu aan het oefenen voor iets in de baby kamer..
pfffff vermoeidheid word hier trouwen steeds meer,, afgelopen dagen gewoon na het werk knock out gegaan op de bank egt nie leuk!!! en last van gassen 😖 ook nieleuk :(
maal schreef:buik update,
[ATTACH=CONFIG]2415[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2416[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2417[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2418[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2419[/ATTACH]
7 weken buik 15 weken buik 19 weken buik buik van voren en buik opzij ontspannen, foto 1-2-3 zijn met armen omhoog en buik beetje ingehouden......