linnieOud lidBerichten: 3.241Lid sinds: 13 december 2010
dames dames dames geen ruzie maken!!!!!
maal schreef:Wahahaha faithe zo liep ik vanmorgen ook door huis te gillen, ik ga gewoon langs en zeg neej hoor ik heb vandaag me echo ow kan t niet? Dan zeker over 3,5 week een xtra gratis echo ;)
maal schreef:
Liek tuurlijk doorzie jij wat k schrijf had k nie anders gedacht en blij dat je t met me eens bent 😉 😛
Waha sneaky nien! Duim duim duim dat 17je geluksronde is!!!!!!!
kuin schreef:sjeetje 50 euro! Nouja als het werkt?
Faithe schreef:Voor 20 testen dacht ik ???
Je kan ook gewoon andere ovu testen doen he Je moet kijken wat je kan missen.
Ik had vorige ronde helaas geen geluk ermee maar je ziet duidelijk ja of nee
maal schreef:ik zou niet fel reageren als ik me niet aangevallen voelde want het was meteen dat ik hard ben, terwijl ik dat helemaal niet ben.......(me bitchfit was ok niet aardig bedoeld want ik von het ook niet aardig dat iets wat ik grappig bedoelde zo serieus werd opgevat)
dan zit ik het met een glimlach te tikken omdat ik het zelf erg grappig vond hoe ik reageerop me situatie en dan doet iemand alsof ik egt een mega bitch ben... nouu en dat vond ik helemaal niet leuk (pruillip) en dan reageer ik fel.....
dus ik schrijf al ik zal meer smileys gebruiken maar dan moeten mensen ook aan elkaar vragen hmmm is dat sereneus of niet, en niet meteen conclusies trekken...... maar tis nu allemaal weer goed en ik denk dat maya en ik ook beide een hormoon atack hadden.......
liek84 schreef:june; hoe denk je nu over deze ronde? succes met de laatste dagen!
Mowzy schreef:Hey meiden, even een big emo-moment hoor. Lees het maar als je het nuttig vind, maar moet even van me aftikken.
Ben echt helemaal klaar met vandaag.. Het liefs spring ik nu meteen mn bed in!
Ik had 2 kindjes die de hele dag maar door bleven huilen, maar waarom?? Dat zeggen ze natuurlijk nog niet, jammer hoor.
De ouders zijn zo onzeker als de pest, ik ga nu de ene observeren en de ander gaan we een gesprek met de ouders mee aan omdat we weten dat de moeder het er moeilijk mee heeft.
Naja, niet alleen de moeder.. Wij raken ook onzeker van ouders die dan dit zegt en dan weer dat.
Mn collega moest tussendoor weg en stagiaire was er niet..
Praatje zwanger worden kwam ook nog ter tafel, bleeeeeeeeeeeeeehg!
Kom ik thuis (veel te laat), is alles weer smerig! Wel lekker een bak verse nasi in een pannetje, maar alle troep staat nog op het aanrecht. Een theezakje op het aanrecht, allemaal zand op de grond. Katten en Mannen, grrrrrrrr! Gelukkig smaakte de nasi me erg goed, anders was ik nu echt pissed off geweest. Moet nu nog alles afwassen, was vouwen en stofzuigen..
Mowzy schreef:
Passie, zou het je innesteling kunnen zijn? Spannend hoor!
maal schreef:ben jij ook een 17 oktobert?? prachtige datum 😉 mijn kleine meid komt 2 weken eerder wahaha maar ik was ook 2weken te laat dus wie weet komt ze ook op 17 okt......
mooncat schreef:Passie welke app heb jij dan?
passie schreef:de app heet My Days en de tekening is een geel bolletje in het midden en daaromheen boven aan 5 rode bolletjes en onder 7 roze bolletjes
je moet in het begin vanalles invullen kwa dagen
en dan als je je eerste dan van je oni heb moet je dat in vullen en dan weer je laatste dag
en dan van je volgende cyclus weer je eerste dag invullen als deze niet automatisch goed staat
ik vind het een hele fijne app
want je kunt ook aangeven per dag of je geklust heb
en je kunt je temp invullen per dag en een notitie maken per dag
Faithe schreef: